Page 66 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 66
ja Čotar Konrad
Acknowledgements
The work reported in this article was kindfully supported with translated Di-
gComEdu model by Radovan Krajnc, National Education Institute Slovenia, Trg
Revolucije 7, 2000 Maribor, Slovenia.
Literatura
Brečko, Barbara Neža. 2015. »Metodološki pristop k merjenju učinkov rabe
informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju.« Doktorska di-
sertacija, Univerza v Ljubljani.
Darling-Hammond, Linda, Brigid Barron, David P. Pearson, Alan H. Schoenfeld,
Elizabeth K. Stage, Timothy D. Zimmerman, Gina N. Cervetti in Jeniffer L.
Tilson. 2008. Powerful Learning: What We Know about Teaching for Under-
standing. San Francisco: Wiley.
Field, Andy, 2009. Discovering Statistics Using SPSS. 3. izd. London: Sage.
Huang, Hsiu-Mei, in Shu-Sheng Liaw. 2005. »Exploring Users’ Attitudes and In-
tentions toward the Web as a Survey Tool.« Computers in Human Behavior
21 (5): 729–743.
Krajnc, Radovan. 2018. »Model DigComEdu: slovenska verzija prevoda modela
in samoevalvacijskega vprašalnika, ki je bil preveden v okviru projekta Ino-
vativna učna okolja podprta z IKT.« Zavod Republike Slovenije za šolstvo,
Maribor.
Miao, Fengchun, Mark West, Hyo-Jeong So in Yancy Toh. 2017. Supporting
Teachers with Mobile Technology: Lessons Drawn from UNESCO Projects in
Mexico, Nigeria, Pakistan and Senegal. Pariz: UNESCO.
MIZŠ. 2016. »Strateške usmeritve nadaljnjega uvajanja IKT v slovenske VIZ do
leta 2020.« Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Ljubljana.
———. 2017. »Analiza področja za izvedbo javnega razpisa Inovativne in pro-
žne oblike poučevanja in učenja v pedagoških študijskih programih.« Mi-
nistrstvo za šolstvo, znanost in šport, Ljubljana.
OECD. 2009. 21st »Century Skills and Competences for New Millenium.« EDU
Working Paper 41, OECD, Pariz.
Peralta, Helena, in Fernando Albuquerque Costa. 2007. »Teachers’ Competence
and confidence Regarding the Use of ICT.« Educational Sciences Journal
3:75–84.
Ploj Virtič, Mateja. 2015. »Inovativna pedagogika za bodoče učitelje.« V So-
dobno kognitivno izobraževanje in transdisciplinarni modeli učenja: pedago-
ška strategija, ur. Boris Aberšek, Andrej Flogie in Magdalena Šverc, 75–76.
Maribor: Fakulteta za naravoslovje in matematiko.
Ploj Virtič, Mateja, in Mateja Pšunder. 2014. »Innovative Pedagogy: Developing
of Pupils’ Competencies through the Use of Modern Technologies in the
Classroom.« Predstavljeno na International Scientific Conference on Dis-
tance Learning in Applied Informatics, Štúrovo, 5.–7. maj.
66
Acknowledgements
The work reported in this article was kindfully supported with translated Di-
gComEdu model by Radovan Krajnc, National Education Institute Slovenia, Trg
Revolucije 7, 2000 Maribor, Slovenia.
Literatura
Brečko, Barbara Neža. 2015. »Metodološki pristop k merjenju učinkov rabe
informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju.« Doktorska di-
sertacija, Univerza v Ljubljani.
Darling-Hammond, Linda, Brigid Barron, David P. Pearson, Alan H. Schoenfeld,
Elizabeth K. Stage, Timothy D. Zimmerman, Gina N. Cervetti in Jeniffer L.
Tilson. 2008. Powerful Learning: What We Know about Teaching for Under-
standing. San Francisco: Wiley.
Field, Andy, 2009. Discovering Statistics Using SPSS. 3. izd. London: Sage.
Huang, Hsiu-Mei, in Shu-Sheng Liaw. 2005. »Exploring Users’ Attitudes and In-
tentions toward the Web as a Survey Tool.« Computers in Human Behavior
21 (5): 729–743.
Krajnc, Radovan. 2018. »Model DigComEdu: slovenska verzija prevoda modela
in samoevalvacijskega vprašalnika, ki je bil preveden v okviru projekta Ino-
vativna učna okolja podprta z IKT.« Zavod Republike Slovenije za šolstvo,
Maribor.
Miao, Fengchun, Mark West, Hyo-Jeong So in Yancy Toh. 2017. Supporting
Teachers with Mobile Technology: Lessons Drawn from UNESCO Projects in
Mexico, Nigeria, Pakistan and Senegal. Pariz: UNESCO.
MIZŠ. 2016. »Strateške usmeritve nadaljnjega uvajanja IKT v slovenske VIZ do
leta 2020.« Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Ljubljana.
———. 2017. »Analiza področja za izvedbo javnega razpisa Inovativne in pro-
žne oblike poučevanja in učenja v pedagoških študijskih programih.« Mi-
nistrstvo za šolstvo, znanost in šport, Ljubljana.
OECD. 2009. 21st »Century Skills and Competences for New Millenium.« EDU
Working Paper 41, OECD, Pariz.
Peralta, Helena, in Fernando Albuquerque Costa. 2007. »Teachers’ Competence
and confidence Regarding the Use of ICT.« Educational Sciences Journal
3:75–84.
Ploj Virtič, Mateja. 2015. »Inovativna pedagogika za bodoče učitelje.« V So-
dobno kognitivno izobraževanje in transdisciplinarni modeli učenja: pedago-
ška strategija, ur. Boris Aberšek, Andrej Flogie in Magdalena Šverc, 75–76.
Maribor: Fakulteta za naravoslovje in matematiko.
Ploj Virtič, Mateja, in Mateja Pšunder. 2014. »Innovative Pedagogy: Developing
of Pupils’ Competencies through the Use of Modern Technologies in the
Classroom.« Predstavljeno na International Scientific Conference on Dis-
tance Learning in Applied Informatics, Štúrovo, 5.–7. maj.
66