Page 61 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 61
glednica 6 Nadaljevanje s prejšnje strani

Trditve F F F F F F

 Sistematična in vodena uporaba IKT pri učenju in poučevanju pomaga razvi- ,
jati znanja ter spretnosti na področju odgovorne in etične rabe interneta. ,

 Sistematična in vodena uporaba IKT pri učenju in poučevanju pomaga učen- ,
cem pomaga prepoznavati nevarnosti in pasti (npr. spletno ustrahovanje, ,
nezaželena pošta, varnostne grožnje). ,

 V procesu pripravljanja na poučevanje bi se raje odločil/-a za vključevanje ,
klasičnih papirnatih/analognih virov. –,
–,
 Menim, da bi pri poučevanju uporabljal/-a samo klasična učna orodja (ki ne –,
temeljijo na IKT). –,
–,
 Uporaba IKT pri učenju zavira proces razumevanja novih pojmov, saj te lahko –,
bolje razumemo na podlagi konkretnih predmetov kot pa na podlagi raču- –,
nalniških slik, orodij, ipd.

 Uporaba IKT zmanjšuje možnosti komunikacije v živo med sošolci.

 IKT bi znal/-a uporabljati za personalizirano poučevanje (prilagojeno učen-
čevim potrebam, željam, značilnostim učenja).

 IKT bi znal/-a uporabiti za pripravo aktivnosti sodelovalnega učenja.

 Strategije poučevanja z IKT bi znal/-a spreminjati in prilagoditi glede na po-
trebe ter cilje poučevanja posamezne skupine učencev

 Za učenje in poučevanje učencev bi znal/-a samostojno ustvariti učna e-
gradiva.

 Pri učenju in poučevanju učencev bi znal/-a uporabljati obstoječa digitalna
gradiva.

 Pri pripravi aktivnosti za učence bi znal/-a uporabljati IKT za namen organi-
zacije spodbudnega učnega okolja ter aktivnosti učencev.

 IKT bi znal/-a uporabljati za ocenjevanje doseženega znanja učencev.
Validacija vprašalnika digitalnih kompetenc študentov

61
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66