Page 61 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 61
glednica 6 Nadaljevanje s prejšnje strani
Trditve F F F F F F
Sistematična in vodena uporaba IKT pri učenju in poučevanju pomaga razvi- ,
jati znanja ter spretnosti na področju odgovorne in etične rabe interneta. ,
Sistematična in vodena uporaba IKT pri učenju in poučevanju pomaga učen- ,
cem pomaga prepoznavati nevarnosti in pasti (npr. spletno ustrahovanje, ,
nezaželena pošta, varnostne grožnje). ,
V procesu pripravljanja na poučevanje bi se raje odločil/-a za vključevanje ,
klasičnih papirnatih/analognih virov. –,
–,
Menim, da bi pri poučevanju uporabljal/-a samo klasična učna orodja (ki ne –,
temeljijo na IKT). –,
–,
Uporaba IKT pri učenju zavira proces razumevanja novih pojmov, saj te lahko –,
bolje razumemo na podlagi konkretnih predmetov kot pa na podlagi raču- –,
nalniških slik, orodij, ipd.
Uporaba IKT zmanjšuje možnosti komunikacije v živo med sošolci.
IKT bi znal/-a uporabljati za personalizirano poučevanje (prilagojeno učen-
čevim potrebam, željam, značilnostim učenja).
IKT bi znal/-a uporabiti za pripravo aktivnosti sodelovalnega učenja.
Strategije poučevanja z IKT bi znal/-a spreminjati in prilagoditi glede na po-
trebe ter cilje poučevanja posamezne skupine učencev
Za učenje in poučevanje učencev bi znal/-a samostojno ustvariti učna e-
gradiva.
Pri učenju in poučevanju učencev bi znal/-a uporabljati obstoječa digitalna
gradiva.
Pri pripravi aktivnosti za učence bi znal/-a uporabljati IKT za namen organi-
zacije spodbudnega učnega okolja ter aktivnosti učencev.
IKT bi znal/-a uporabljati za ocenjevanje doseženega znanja učencev.
Validacija vprašalnika digitalnih kompetenc študentov
61
Trditve F F F F F F
Sistematična in vodena uporaba IKT pri učenju in poučevanju pomaga razvi- ,
jati znanja ter spretnosti na področju odgovorne in etične rabe interneta. ,
Sistematična in vodena uporaba IKT pri učenju in poučevanju pomaga učen- ,
cem pomaga prepoznavati nevarnosti in pasti (npr. spletno ustrahovanje, ,
nezaželena pošta, varnostne grožnje). ,
V procesu pripravljanja na poučevanje bi se raje odločil/-a za vključevanje ,
klasičnih papirnatih/analognih virov. –,
–,
Menim, da bi pri poučevanju uporabljal/-a samo klasična učna orodja (ki ne –,
temeljijo na IKT). –,
–,
Uporaba IKT pri učenju zavira proces razumevanja novih pojmov, saj te lahko –,
bolje razumemo na podlagi konkretnih predmetov kot pa na podlagi raču- –,
nalniških slik, orodij, ipd.
Uporaba IKT zmanjšuje možnosti komunikacije v živo med sošolci.
IKT bi znal/-a uporabljati za personalizirano poučevanje (prilagojeno učen-
čevim potrebam, željam, značilnostim učenja).
IKT bi znal/-a uporabiti za pripravo aktivnosti sodelovalnega učenja.
Strategije poučevanja z IKT bi znal/-a spreminjati in prilagoditi glede na po-
trebe ter cilje poučevanja posamezne skupine učencev
Za učenje in poučevanje učencev bi znal/-a samostojno ustvariti učna e-
gradiva.
Pri učenju in poučevanju učencev bi znal/-a uporabljati obstoječa digitalna
gradiva.
Pri pripravi aktivnosti za učence bi znal/-a uporabljati IKT za namen organi-
zacije spodbudnega učnega okolja ter aktivnosti učencev.
IKT bi znal/-a uporabljati za ocenjevanje doseženega znanja učencev.
Validacija vprašalnika digitalnih kompetenc študentov
61