Page 192 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 192
dnje gibalno učenje in poučevanje

ma tudi vse oblike poučevanja, od formalnega, aformalnega – priložnostne-
ga do povsem neformalnega. V poglavju o menedžmentu gibalnega razvoja
obravnavamo predvsem proces usklajevanja ključnih dejavnikov, ki omogo-
čajo učinkovito uresničevanje ciljev načrtovanja, organiziranja, izvajanja in
vrednotenja gibalnega poučevanja. Kakovosten menedžment prepoznamo
po tem, da sta učni cilj lahko že izbrani učna vsebina in oblika.

Z zbranimi smernicami za to, kako kakovostno in učinkovito obravnavati
otroke na področju gibalnega poučevanja, da bodo lahko na všečen in zdravju
prijazen način usvajali elementarne in zapletene gibalne vzorce, smo na prep-
rost način povzeli ključna izhodišča učne strategije. V poglavju o inovativnem
gibalnem poučevanju med drugim predstavljamo tudi avtorski model 4 P, ki
temelji na naslednjih štirih fazah: povpraševanje in pričakovanje učencev; pri-
lagajanje in poenostavljanje; ponudba in podpora ter pomoč.

Knjigo smo zaključili z obrazložitvijo izbranih najpogostejših pojmov, ki
jih uporabljamo pri gibalnem poučevanju, s čimer smiselno povežemo vsebi-
ne in oblike preučevanja učinkovitih pristopov in postopkov zgodnjega gibal-
nega poučevanja. Pri tem je cilj osvežitev ter poglobitev kompetenc vzgojite-
ljev in učiteljev na kineziološkem področju.

192
   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197