Page 115 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 115
Spodbujanje narativnosti v vzgoji in izobraževanju

———. 2016. O zgodbah. Prev. A. E. Skubic. Ljubljana: Literarno-umetniško dru-
štvo Literatura.

Koroška galerija likovnih umetnosti. B. l.a. »Tema upora v umetnosti.« https://
www.glu-sg.si/tema-upora-v-umetnosti/.

———. B. l.b. »Vprašanje ekologije v umetnosti: ob razstavi Stanislava Makuca
Babilonski stolp v Galeriji Ravne (15. 10. 2020–26. 2. 2021).« https://www.glu
-sg.si/vprasanje-ekologije-v-umetnosti/.

Kroflič, R. 2005. »Glavni sovražnik discipline je odtujenost. Pripadnost skupnosti
je njeno zdravilo (intervju s K. A. Strikeom).« Sodobna pedagogika 56 (4):14–
23.

———. 2015. »Hermenevtika fotografske zgodbe.« V Fototerapija – od koncep-
tov do praks, ur. M. Peljhan, 83–100. Kamnik: Cirius.

———. 2017. »Pedagoški pomen zgodbe.« Sodobna pedagogika 68 (12): 10–31.
———. 2018. »Vzgoja v pomočjo umetniških izkušenj v projektu SKUM.« Preda-

vanje za umetnike in strokovne delavce, sodelujoče v projektu, Ljubljana,
17. 4. 2018.
———. 2019. »Uvodnik.« V Kdo je Slovenj Gradec, ur. A. K. Herkovič. Slovenj Gra-
dec: Gimnazija Slovenj Gradec. http://scsg-gim.splet.arnes.si/files/2021/01
/katalog.pdf.
———. 2021.»Narativno proučevanje kakovosti.« V Zgodbe učiteljev o razvoju
kakovosti izobraževanja odraslih, ur. T. Možina, S. Klemenčič in J. Orešnik
Cunja, 15–28. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Kuralt, Š. 2021. »Če je cilj le znanje, otrok iz šole odide z glavo, oprano z
znanjem (intervju z Zdenkom Medvešem).« Delo, Sobotna priloga, 2. ok-
tober. https://www.delo.si/sobotna-priloga/ce-je-cilj-le-znanje-otrok-iz-
sole-odide-z-glavo-oprano-z-znanjem/.
Leibau, E. 2013. International Yearbook for Research in Arts Education. Münster:
Waxmann.
MacNaughton, G. 2009. Doing Foucault in Early Childhood Studies: Applying Po-
ststructural Ideas. London in New York: Routledge.
Malaguzzi, L. 1998. »History, Ideas, and Basic Philosophy (An Interview with
Lella Gandini).« V The Hundred Languages of Child: The Reggio Emilia Appro-
ach – Advanced Reflections, ur. C. P. Edwards, L. Gandini in G. E. Forman, 49–
97. 2. izd. Greenwich, CT, in London: Ablex.
McCarthy, K. F., E. H. Ondaatje, L. Zakaras in A. Brooks. 2004. Gifts of the Muse:
Reframing the Debate about the Benefits of the Arts. 2004. RAND Corpora-
tion.
Moss, P. 2006. »Toward a New Public Education: Making Globalization Workfor
Us All.« Child Development Perspectives 2 (2): 114–119.
Peljhan, M., ur. 2015. Fototerapija: od konceptov do praks. Kamnik: CIRIUS, Center
za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje.
Ricoeur, P. 2003. Pripovedni čas. Ljubljana: Društvo Apokalipsa.

115
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120