Page 116 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 116
ra Štirn Janota in Darja Štirn

Rinaldi, C. 2001.»Documentation and Assessment: What Is the Relationship?«
V C. Giudici idr., Making Learning Visible: Children As Individual and Group
Learners, 78–90. Cambridge, MA: Project Zero, Harvard Graduate School of
Education.

———. 2006. In Dialogue with Reggio Emilia: Listening, Researching and Lear-
ning. London in New York: Routledge.

Robinson, K. 2006. »Do Schools Kill Creativity?« TED, video na YouTubu, 20:03.
https://www.youtube.com/watch?v=iG9CE55wbtY.

Sontag, S. 2001. O fotografiji. Prev. V. Velkovrh Bukilica. Ljubljana: Študentska
založba.

Steen, F. F. 2005. »The Paradox of Narrative Thinking.« Journal of Cultural and
Evolutionary Psychology 3 (1): 87–105.

Štirn, D. 2010. »Uvajanje umetniških praks v predšolsko vzgojo ali kako smo
se (o)žlahtili.« V Kulturno žlahtenje najmlajših: razvoj identitete otrok v pro-
storu in času preko raznovrstnih umetniških dejavnosti, ur. R. Kroflič, D. Štirn,
P. Štirn Janota in A. Jug, 14–23. Ljubljana: Vrtec Vodmat.

Štirn, D., P. Štirn Janota in J. Markota. 2014. »Vzgoja preko umetniške izkušnje
– kreativnica.« V Zbornik za spodbujanje demokratičnega emancipiranega
dialoga med ponudniki kulturnih dobrin ter obiskovalci, ur. K. Majerhold in
K. Sudec, 256–271. Ljubljana: Društvo ŠKUC, Galerija Škuc.

Štirn Janota, P. 2015. »Induktivni pristop na poti od prosocialnega k etičnemu
ravnanju: študija primera.« Sodobna pedagogika 66 (1): 64–88.

———. 2016. »Vzgojiteljica opazi kar prej razume – pomen procesnega izobra-
ževanja vzgojiteljic.« Sodobna pedagogika 67 (4): 10–27.

Štirn Janota, P., R. Kroflič in D. Štirn. 2022. »Vzgoja v času epidemije zahteva
izgradnjo inovativnih okolij.« Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in
praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela 53 (1–2): 8–18.

UNESCO. 2006. »The Road Map of Art Education.« The World Conference on
Arts Education: Building Creative Capacities for the 21st Century, Lizbona,
6.–9. marec 2006.

———. 2010. »Seoul Agenda, Goals for the Development of Arts Education.«
CLT/CEI/CID/2011/ME/198 REV.

Vecchi, V. 2010. Art and Creativity in Reggio Emilia: Exploring the Role and Poten-
tial of Ateliers in Early Childhood Education. New York: Routledge.

Webster, L., in P. Mertova. 2007. Using Narrative Inquiry as a Research Method.
Abingdon, Oxon: Routledge.

Wien, C. A., V. Guzevskey in N. Berduissis. 2011. »Learning to Document in
Reggio-Inspired Education.« Early Childhood Research & Practice 13 (2). ht-
tps://ecrp.illinois.edu/v13n2/wien.html.

Winner, E., T. Goldstein in Vincent-Lancrin. S. 2013. Art for Art’s Sake? The Impact
of Arts Education, Educational Research and Innovation. Pariz: OECD Publi-
shing.

116
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121