Page 189 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 189
Razvoj sporazumevalne zmožnosti v glasbenem jeziku v projektu SKUM

Uživala sem pri srečanju z Ano Mezgec, saj me je njeno igranje na vio-
lino navdušilo in od takrat več poslušam klasično glasbo. Zelo je vpli-
vala na moj glasbeni okus in kako uživati v njej.

Za učence je bila pomembna vključitev in obravnava jazza:

Najbolj se mi je vtisnila v spomin Ana Mezgec, ker smo pri njej spozna-
vali jazz.
Najbolj všeč mi je bil jazz od vseh teh zvrsti glasbe.

V zapisih so učenci projektne glasbene dogodke povezovali in primerjali:
»Najbolj sta se mi v spomin vtisnila Ana Mezgec in Janez Jocif, saj sta poka-
zala, da je stara in modernejša glasba tudi zabavna.« Njihovi zapisi so se indi-
vidualno zelo razlikovali v mnenjih, kateri od gostujočih umetnikov se jim je
zdelj najbolj in kateri najmanj zanimiv, kar so tudi argumentirali. V zaključnih
razmišljanjih so znova izpostavili zanimivost, zabavnost in poučnost glasbe-
nih dogodkov:

Všeč mi je bilo, da so bili vsi gostje zelo prijazni in so pripravljali zani-
mive programe in nas tako zabavali.
Te ure bom pogrešala, saj smo se pri urah SKUM-a veliko naučili in na-
smejali.
Pouk glasbene umetnosti je bil bolj zanimiv ob dogodkih. Lahko bi
imeli več takih dogodkov.

Všeč jim je bilo, da so imeli možnost aktivne participacije:

Všeč mi je bilo, ker smo veliko sodelovali.
Na vseh SKUM-srečanjih mi je bilo všeč, da smo del lahko prispevali tudi
učenci.

Menili so, da so jim srečanja z umetniki omogočila boljše razumevanje
glasbenih vsebin:

Vesel sem tudi, da smo se spoznali v živo, saj mi je lažje razumeti stvari,
če mi jih nekdo razloži v živo, ne samo po videoposnetku.
Pri pouku glasbe sem po obisku teh ljudi veliko lažje sledil, saj sem ve-
del, o katerih stvareh smo se pogovarjali.

189
   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194