Page 186 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 186
nka Rotar Pance

naslednjič dlje časa trajalo, saj sem uživala, čeprav nisem ravno ljubite-
ljica opera [. . .]. Bilo je boljše od pričakovanega.
Vesela sem bila, saj smo lahko poslušali v živo in ne preko Zooma.

Na koncertu so jih prevevali občutki, kot da so v pravi operi. »Všeč mi je
bilo, da smo tokrat imeli predstavo v živo, ne pa prek Zooma, ter da se je vse
izvajalo kot da bi šli na pravo opero.«

Vsebina se je večini učencev zdela zanimiva in poučna:

Bilo nam je zanimivo, ko sta Jure in Mojca povedala nekaj zanimivosti o
romantičnih glasbenikih. Izvedela sem nekaj novega o romantiki. Jure
je zelo lepo pel, Mojca pa je zelo lepo igrala.
Predstava je bila zelo dobra in poučna. Naučil sem se veliko o romantiki
in tudi o operi.
Všeč mi je bilo to, da vesta toliko o pesnikih in skladateljih.
Fascinantno mi je bilo to, da Jureta sploh ni bilo sram oziroma da ni imel
treme.

Všeč so jim bile že priprave na koncert:

Užival sem pri izdelavi okraskov.
Všeč mi je bilo tudi, da smo skupaj okraševali in izdelovali okraske.

V običajnih razmerah se jim vstopnice za koncert ne bi zdele nič poseb-
nega, prav tako ne koncertni bonton. Po tako dolgem kovidnem zaprtju usta-
nov pa so zapisali:

Zanimiva ideja so bile tudi vstopnice, ki jih je naredila učiteljica.
Zaradi vstopnic sem se počutil kot na pravem koncertu.
Všeč mi je bilo, da smo dobili vstopnice in da smo se razporedili na
prava mesta.
Lepo so nas sprejeli v dvorano. Zelo sem užival v predstavi, ker me ni
nihče motil.
Jaz bi podaljšal čas prireditve, če bi jo jaz priredil.

Učenci so izpostavili tudi finančni vidik glasbenega dogodka:

Dobro je bilo, ker se vstopnice niso plačale.
Všeč mi je bilo tudi, da je bilo zastonj, saj moraš za prave opere plačati.

186
   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191