Page 34 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 34
i Kroflič
Kearney, R. 1999. Poetics of Modernity: Toward a Hermeneutic Imagination. New
York: Humanity Books.
———. 2016. O zgodbah. Prev. A. E. Skubic. Ljubljana: Literarno-umetniško dru-
štvo Literatura.
Krek, J. 2015. »Two Principles of Early Moral Education: A Condition for the Law,
Reflection and Autonomy.« Studies in Philosophy & Education 34 (1): 9–29.
Kroflič, R. 2007. »Vzgojna vrednost estetske izkušnje.« Sodobna pedagogika 58
(3): 12–30.
———. 2017 »Pedagoški pomen zgodbe in narativne vrednosti.« Sodobna pe-
dagogika 68 = 114 (1): 10–31, 102–124.
———. 2019. »Preeschools’ and Schools’ Cooperation with Artists and Cultural
Institutions.« V Building Inclusive Communities through Education and Le-
arning, ur. K. Skubic Ermenc in B. Mikulec, 169–182. Newcastle-upon-Tyne:
Cambridge Scholars.
———. 2020. »Raba metafor v pedagogiki.« V Živa pedagoška misel Zdenka
Medveša, ur. R. Kroflič, T. Vidmar in K. Skubic Ermenc, 177–194. Ljubljana:
Znanstvena založba Filozofske fakultete.
———. 2022. »Kako ubesediti presežno razsežnost vzgoje?« Sodobna pedago-
gika 73 (1): 12–29.
Kuralt, Š. 2021. »Če je cilj le znanje, otrok iz šole odide z glavo, oprano z
znanjem (intervju z Zdenkom Medvešem).« Delo, Sobotna priloga, 2. ok-
tober. https://www.delo.si/sobotna-priloga/ce-je-cilj-le-znanje-otrok-iz-
sole-odide-z-glavo-oprano-z-znanjem/.
Luhman, N. 1991. »Das Kind als Medium der Erziehung.« Zeitschrift für Pädago-
gik 37 (1): 19—40.
Maturana, H. R., in F. J. Varela. 1998. Drevo spoznanja. Prev. U. Kalčič. Ljubljana:
SH - Zavod za založniško dejavnost.
Medveš, Z. 1991. »Pedagoška etika in koncept vzgoje.« Sodobna pedagogika 40
(3–4): 102–117; (5–6): 214–226.
———. 2015. »Spopadi paradigem v razvoju slovenske pedagogike/Conflicting
Paradigms in the Development of Slovene Pedagogy.« Sodobna pedago-
gika 66 (3): 10–35, 10–40.
———. 2018. »Vzgoja med etičnim diskurzom in zdravo pametjo.« Sodobna pe-
dagogika 69 (1): 44–69.
———. 2020. »Voditi, pustiti rasti ali vzburiti samoorganizacijo.« V Živa peda-
goška misel Zdenka Medveša, ur. R. Kroflič, T. Vidmar in K. Skubic Ermenc,
11–58. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
———. 2022. »Zakaj umirajo dobre pedagoške ideje? (Ob 80. jubileju profe-
sorja dr. Metoda Resmana)« Sodobna pedagogika 73 = 139 (2): 87–113.
Merleau-Ponty, M. 2006. Fenomenologija zaznave. Prev. Š. Žakelj. Ljubljana: Štu-
dentska založba.
Peršak Hajdinjak, K. 2022. »Od prešernovanja do pripovedovanja – umetnik in
34
Kearney, R. 1999. Poetics of Modernity: Toward a Hermeneutic Imagination. New
York: Humanity Books.
———. 2016. O zgodbah. Prev. A. E. Skubic. Ljubljana: Literarno-umetniško dru-
štvo Literatura.
Krek, J. 2015. »Two Principles of Early Moral Education: A Condition for the Law,
Reflection and Autonomy.« Studies in Philosophy & Education 34 (1): 9–29.
Kroflič, R. 2007. »Vzgojna vrednost estetske izkušnje.« Sodobna pedagogika 58
(3): 12–30.
———. 2017 »Pedagoški pomen zgodbe in narativne vrednosti.« Sodobna pe-
dagogika 68 = 114 (1): 10–31, 102–124.
———. 2019. »Preeschools’ and Schools’ Cooperation with Artists and Cultural
Institutions.« V Building Inclusive Communities through Education and Le-
arning, ur. K. Skubic Ermenc in B. Mikulec, 169–182. Newcastle-upon-Tyne:
Cambridge Scholars.
———. 2020. »Raba metafor v pedagogiki.« V Živa pedagoška misel Zdenka
Medveša, ur. R. Kroflič, T. Vidmar in K. Skubic Ermenc, 177–194. Ljubljana:
Znanstvena založba Filozofske fakultete.
———. 2022. »Kako ubesediti presežno razsežnost vzgoje?« Sodobna pedago-
gika 73 (1): 12–29.
Kuralt, Š. 2021. »Če je cilj le znanje, otrok iz šole odide z glavo, oprano z
znanjem (intervju z Zdenkom Medvešem).« Delo, Sobotna priloga, 2. ok-
tober. https://www.delo.si/sobotna-priloga/ce-je-cilj-le-znanje-otrok-iz-
sole-odide-z-glavo-oprano-z-znanjem/.
Luhman, N. 1991. »Das Kind als Medium der Erziehung.« Zeitschrift für Pädago-
gik 37 (1): 19—40.
Maturana, H. R., in F. J. Varela. 1998. Drevo spoznanja. Prev. U. Kalčič. Ljubljana:
SH - Zavod za založniško dejavnost.
Medveš, Z. 1991. »Pedagoška etika in koncept vzgoje.« Sodobna pedagogika 40
(3–4): 102–117; (5–6): 214–226.
———. 2015. »Spopadi paradigem v razvoju slovenske pedagogike/Conflicting
Paradigms in the Development of Slovene Pedagogy.« Sodobna pedago-
gika 66 (3): 10–35, 10–40.
———. 2018. »Vzgoja med etičnim diskurzom in zdravo pametjo.« Sodobna pe-
dagogika 69 (1): 44–69.
———. 2020. »Voditi, pustiti rasti ali vzburiti samoorganizacijo.« V Živa peda-
goška misel Zdenka Medveša, ur. R. Kroflič, T. Vidmar in K. Skubic Ermenc,
11–58. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
———. 2022. »Zakaj umirajo dobre pedagoške ideje? (Ob 80. jubileju profe-
sorja dr. Metoda Resmana)« Sodobna pedagogika 73 = 139 (2): 87–113.
Merleau-Ponty, M. 2006. Fenomenologija zaznave. Prev. Š. Žakelj. Ljubljana: Štu-
dentska založba.
Peršak Hajdinjak, K. 2022. »Od prešernovanja do pripovedovanja – umetnik in
34