Page 74 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 74
ena Smrtnik Vitulić idr.

njeni učenci – aktivno učenje in poučevanje na daljavo z umetnostjo.« V Za
človeka gre: digitalna transformacija v znanosti, izobraževanju in umetnosti;
zbornik recenziranih strokovnih prispevkov za področje; 9. znanstvena konfe-
renca z mednarodno udeležbo, Maribor, ur. S. Sečak, 47–58. Maribor: AMEU
– ECM, Alma Mater Press.
Korošec, H., in M. Batistič Zorec. 2020. »The Impact of Creative Drama Activities
on Aggressive Behaviour of Preschool Children.« Research in Education 108
(1): 62–79.
Krek, J., T. Hodnik Čadež, J. Vogrinc, B. Sicherl Kafol, T. Devjak in V. Štemberger.
2007. Učitelj v vlogi raziskovalca: akcijsko raziskovanje na področjih medpred-
metnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli. Ljubljana: Pedagoška
fakulteta Univerze v Ljubljani.
Kroflič, R. 2007. »Vzgojna vrednost estetske izkušnje.« Sodobna pedagogika 58
(3): 12–30.
———. 2019. »Preschools’ and Schools’ Cooperation with Artists and Cultural
Institutions.« V Building Inclusive Communities through Education and Le-
arning, ur. K. Skubic Ermenc in B. Mikulec, 169–182. Newcastle-upon-Tyne:
Cambridge Scholars.
Kulturno-umetnostna vzgoja v šolah po Evropi. 2010. EACEA P9 Eurydice. Prev. P.
Plevnik. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
McCarthy, K. F., E. H. Ondaatje, L. Zakaras in A. Brooks. 2004. Gifts of the Muse:
Reframing the Debate about the Benefits of the Arts. RAND Corporation. ht-
tps://www.rand.org/content/dam/rand/pubs/monographs/2005/RAND
_MG218.pdf.
Mesec, B. 1998. Uvod v kvalitativno raziskovanje v socialnem delu. Ljubljana: Vi-
soka šola za socialno delo.
Mundet-Bolos, A., N. Fuentes-Pelaez in C. Pastor. 2017. »A Theoretical Appro-
ach to the Relationship Between Art and Well-Being.« Revista de cercetare
si interventie sociala 56 (2): 133–152.
North, A. C., D. J. Hargreaves in S. A. O’Neill. 2000. »The Importance of Music to
Adolescents.« British Journal of Educational Psychology 70 (2): 255–272.
Overby, L. Y. 2014. »Student Reflections: The Impact of Dance Integration.« V
Dance: Current Selected Research, ur. L. Y. Overby in B. Lepczyk, 182–194.
New York: AMS Press.
Pangrčič, P. 2006. »Kako učitelji prve triade poučujejo glasbeno vzgojo.« Peda-
goška obzorja: časopis za didaktiko in metodiko 21 (2): 55–69.
Pramling Samuelsson, I., M. Asplund Carlsson, B. Olsson, N. Pramling in C. Wal-
lerstedt. 2009. »The Art of Teaching Children the Arts: Music, Dance and
Poetry with Children Aged 2–8 Years Old.« International Journal of Early
Education 17 (2): 119–135.
Sangiorgio, A. 2020. »A Manifesto for Creative Interaction in Music Education.«
V Creative Interactions: Dynamic Processes in Group Music Activities, ur. A.

74
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79