Page 12 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 12
a Lebeničnik
– Razvija pozitivna stališča do uporabe IKT pri učenju.
– Razvija spretnosti samoregulacijskega učenja.
– Reflektira lasten proces učenja.
– Kritično reflektira lastno uporabo IKT za učenje.
Vsebina predstavljenega sklopa
1. Predavanja
– Diskusija o predhodnih izkušnjah študentov o izvajanju strategij sa-
moregulacijskega učenja in uporabi IKT pri samostojnem učenju
(priloga 1).
– Predavanje o samoregulacijskem učenju in uporabi IKT za samore-
gulacijsko učenje (priloga 2).
– Aktivnost: prepoznavanje študentovih IKT-praks pri samostojnem
učenju v luči strategij samoregulacijskega učenja (priloga 3).
2. Vaje
– Neposredno poučevanje konkretnih strategij: predstavitev procesa
izvedbe, glavne značilnosti strategije, za kakšno snov, raven znanja
jo je smiselno uporabiti . . . (priprava na podlagi priporočene litera-
ture, glej poglavje Materiali).
– Kratka predstavitev IKT-orodij za izvajanje strategije (nekatera orodja
navedena v prilogi 4).
– Skupinsko delo (3–5 študentov): preizkušanje uporabe IKT-orodja za
izvedbo izbrane strategije na vnaprej pripravljenem gradivu.
– Povratna informacije s strani asistenta o izvajanju strategije.
3. Samostojno delo doma
– Samostojna uporaba izbrane strategije z uporabo IKT v lastnem uč-
nem procesu.
4. Vaje
– Demonstracija izvajanja izbrane strategije s pomočjo IKT-orodja štu-
dentom iz ostalih skupin.
– Diskusije (priloga 5) v manjših skupinah (3–5) in nato skupna disku-
sija o prednostih in izzivih uporabe posameznih strategij (z ali brez
uporabe IKT) z ozaveščanjem prepričanj, ki vplivajo na motivacijo za
uporabo strategije ter uporabo IKT.
Refleksija
– Reflektiranje uporabe konkretne učne strategije pri lastnem učenju.
– Reflektiranje uporabe IKT za izvajanje konkretne učne strategije.
12
– Razvija pozitivna stališča do uporabe IKT pri učenju.
– Razvija spretnosti samoregulacijskega učenja.
– Reflektira lasten proces učenja.
– Kritično reflektira lastno uporabo IKT za učenje.
Vsebina predstavljenega sklopa
1. Predavanja
– Diskusija o predhodnih izkušnjah študentov o izvajanju strategij sa-
moregulacijskega učenja in uporabi IKT pri samostojnem učenju
(priloga 1).
– Predavanje o samoregulacijskem učenju in uporabi IKT za samore-
gulacijsko učenje (priloga 2).
– Aktivnost: prepoznavanje študentovih IKT-praks pri samostojnem
učenju v luči strategij samoregulacijskega učenja (priloga 3).
2. Vaje
– Neposredno poučevanje konkretnih strategij: predstavitev procesa
izvedbe, glavne značilnosti strategije, za kakšno snov, raven znanja
jo je smiselno uporabiti . . . (priprava na podlagi priporočene litera-
ture, glej poglavje Materiali).
– Kratka predstavitev IKT-orodij za izvajanje strategije (nekatera orodja
navedena v prilogi 4).
– Skupinsko delo (3–5 študentov): preizkušanje uporabe IKT-orodja za
izvedbo izbrane strategije na vnaprej pripravljenem gradivu.
– Povratna informacije s strani asistenta o izvajanju strategije.
3. Samostojno delo doma
– Samostojna uporaba izbrane strategije z uporabo IKT v lastnem uč-
nem procesu.
4. Vaje
– Demonstracija izvajanja izbrane strategije s pomočjo IKT-orodja štu-
dentom iz ostalih skupin.
– Diskusije (priloga 5) v manjših skupinah (3–5) in nato skupna disku-
sija o prednostih in izzivih uporabe posameznih strategij (z ali brez
uporabe IKT) z ozaveščanjem prepričanj, ki vplivajo na motivacijo za
uporabo strategije ter uporabo IKT.
Refleksija
– Reflektiranje uporabe konkretne učne strategije pri lastnem učenju.
– Reflektiranje uporabe IKT za izvajanje konkretne učne strategije.
12