Page 19 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 19
Uporaba IKT za samoregulacijo učenja na terciarni stopnji izobraževanja

Preglednica 2 Razvrstitev strategij v faze samoregulacijskega učenja

Faza Kognitivne Metakognitivne Strategije uprav- Motivacijske
strategije
strategije ljanja z viri strategije

Pred
učenjem

Med
učenjem

Po
učenju

2. Delanje zapiskov, povzemanje
– IKT-orodja za ustvarjanje zapisov in beležk: MS Word, MS
PowerPoint, Paper, Evernote, OneNote . . .
– IKT-orodja za ustvarjanje digitalnih ročnih zapiskov na tablici:
Paper, Goodnotes, Notability . . .

3. Grafični prikazi (Vennov diagram, ribja kost, časovnica . . .)
– IKT-orodja za ustvarjanje dokumentov: MS PowerPoint, MS Word . . .
– IKT-orodja za vizualizacijo podatkov: Tableau Public, MS Excel . . .

4. Iskanje informacij, spletnih virov
– Različni spletni iskalniki, odvisno od vrste iskanih informacij:
Google Scholar, Google, Bing . . .
– E-knjige: Biblos, Project Gutenberg, Google Books, Amazon . . .
– Baze znanstvenih in strokovnih revij: dlib.si, ERIC, ScienceDirect,
APA . . .
– Videovsebine: videolectures.net, YouTube, TedTalk, Khan
Academy . . .
– Spletne enciklopedije: Britannica, Oxford Research
Encyclopedias . . .
– Spletni slovarji: PONS, Cambridge Dictionary . . .
– Socialna omrežja: Facebook, Twitter, ResearchGate . . .
– Množični odprti spletni tečaji: edx.org, Coursera . . .

5. Iskanje pomoči pri drugih
– IKT-orodja, ki omogočajo sinhrono komunikacijo: Zoom, Skype, MS
Teams, GTalk, WhatsApp, Viber . . .
– IKT-orodja, ki omogočajo asinhrono komunikacijo: spletni forumi,
e-pošta

6. Izogibanje motilcem pozornosti
– IKT-orodja, ki omogočajo zaklenitev telefona ali zaslona
računalnika za določen čas

19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24