Page 69 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 69
Spletno orodje WebQuest
in poučevanje/učenje italijanskega jezika
Metka Malčič
Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije
metka.malcic@fhs.upr.si
Študijsko področje: KLASIUS-P-16: glavno področje:
02 Umetnost in humanistika
FRASCATI: 6 Humanistične vede
Stopnja študijskega programa: prva stopnja (univerzitetni program)
Študijski program: Italijanistika
Predmet: Moderni italijanski jezik 1; Moderni italijanski jezik 2; Moderni
italijanski jezik 3
Način izvedbe: klasično, na daljavo, hibridno
Vrsta kontaktnih ur: predavanja, terenske vaje, seminar
Predvideno število študentov: 35
Utemeljitev
Namen poglavja je predstaviti učno enoto, ki smo jo pripravili izhajajoč iz
štirih stebrov znanja (UNESCO, 1996):
1. Učiti se, da bi vedeli.
2. Učiti se, da bi znali delati.
3. Učiti se, da bi znali živeti skupaj.
4. Učiti se biti.
Učno enoto smo izdelali s pomočjo brezplačnega spletnega orodja We-
bQuest, ki učitelju pomaga pri pripravi vodenega skupinskega dela na že-
ljeno temo. V učni enoti na temo »Puglia: che l’avventura cominci . . .« štu-
dentje poleg štirih jezikovnih spretnosti v italijanskem jeziku poglabljajo zna-
nja iz geografije, zgodovine in umetnostne zgodovine tako, da po skupinah
vodeno iščejo informacije in tako razvijajo sposobnost iskanja informacij na
spletu, hkrati pa kompetence pogajanja, kritičnega mišljenja, reševanja pro-
blemov ter strategije odločanja, samostojnosti in ustvarjalnosti.
Gre za kombinacijo dela v razredu in na terenu (v našem primeru na ekskur-
ziji v italijanski pokrajini Apulija), posebnost učne enote pa je, da je vnaprej
natančno določeno:
Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki:
primeri in utemeljitve. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
https://doi.org/10.26493/978-961-293-178-0.69-72
in poučevanje/učenje italijanskega jezika
Metka Malčič
Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije
metka.malcic@fhs.upr.si
Študijsko področje: KLASIUS-P-16: glavno področje:
02 Umetnost in humanistika
FRASCATI: 6 Humanistične vede
Stopnja študijskega programa: prva stopnja (univerzitetni program)
Študijski program: Italijanistika
Predmet: Moderni italijanski jezik 1; Moderni italijanski jezik 2; Moderni
italijanski jezik 3
Način izvedbe: klasično, na daljavo, hibridno
Vrsta kontaktnih ur: predavanja, terenske vaje, seminar
Predvideno število študentov: 35
Utemeljitev
Namen poglavja je predstaviti učno enoto, ki smo jo pripravili izhajajoč iz
štirih stebrov znanja (UNESCO, 1996):
1. Učiti se, da bi vedeli.
2. Učiti se, da bi znali delati.
3. Učiti se, da bi znali živeti skupaj.
4. Učiti se biti.
Učno enoto smo izdelali s pomočjo brezplačnega spletnega orodja We-
bQuest, ki učitelju pomaga pri pripravi vodenega skupinskega dela na že-
ljeno temo. V učni enoti na temo »Puglia: che l’avventura cominci . . .« štu-
dentje poleg štirih jezikovnih spretnosti v italijanskem jeziku poglabljajo zna-
nja iz geografije, zgodovine in umetnostne zgodovine tako, da po skupinah
vodeno iščejo informacije in tako razvijajo sposobnost iskanja informacij na
spletu, hkrati pa kompetence pogajanja, kritičnega mišljenja, reševanja pro-
blemov ter strategije odločanja, samostojnosti in ustvarjalnosti.
Gre za kombinacijo dela v razredu in na terenu (v našem primeru na ekskur-
ziji v italijanski pokrajini Apulija), posebnost učne enote pa je, da je vnaprej
natančno določeno:
Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki:
primeri in utemeljitve. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
https://doi.org/10.26493/978-961-293-178-0.69-72