Page 72 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 72
ka Malčič

Študijske aktivnosti učiteljev
Učitelj pripravi učno enoto in natančna navodila, pri izbiri spletnih virov je
pozoren na predznanje študentov glede poznavanja tujega jezika, poznava-
nja računalnika, programov in določenih spletnih orodij oziroma aplikacij na
pametnem telefonu. Študentom natančno in jasno poda navodila za delo v
predavalnici pred ekskurzijo, med ekskurzijo in po ekskurziji. Omogoči jim, da
spoznavajo nove vsebine o določeni pokrajini/mestih v Italiji in novo znanje
uporabijo na terenu, ga delijo z drugimi. Pripravi vprašalnike za samovredno-
tenje in za vrednotenje drugih. Med delom študente spodbuja z ustreznimi
povratnimi informacijami.
Potrebni materiali

– http://webquest.org
– http://www.bibliolab.it/webquest.htm
– http://www.digitrete.altervista.org/il-webquest
– https://sites.google.com/site/webquestgruppoa/valutazione

Navedena in priporočena literatura
Garelli, P., in S. Betti. 2010. Nuove tecnologie e insegnamento delle lingue strani-

ere. Milano: FrancoAngeli.
Lipovec, A., M. Krašna in I. Pesek, ur. 2019. Izzivi in dileme osmišljene uporabe IKT

pri pouku. Maribor: Pedagoška fakulteta.
Tuna, T. L. 2011. »Teaching Reading through WebQuest.« Journal of Language

Teaching and Research 2 (3): 664–673.
UNESCO. 1996. Learning: The Treasure Within; Report to UNESCO of the Internati-

onal Commission on Education for the Twenty-First Century. Pariz: UNESCO.

72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77