Page 68 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 68
ranka Cergol

– Težava je lahko tudi v neodzivnosti študentov. V našem primeru so
se vse skupine odzvale pozitivno, edino ena je poslala samo sliko tu-
ristične točke, ne pa dialoga ali sebkov. Težavo se lahko reši tako, da
predavatelj skupino spodbuja z ustreznimi povratnimi informacijami o
opravljenih nalogah.

Odziv študentov
Na koncu dejavnosti so študentje in predavateljici izpolnili obrazec. Obrazci
kažejo na visoko stopnjo zadovoljstva z opravljenimi nalogami. Cenili so de-
javnostno naravnano metodo, strinjali so se s tem, da sta jih predavateljici le
usmerjali in spodbujali ter da so imeli pri tem tudi svobodo odločanja na pod-
lagi svojih interesov. Poleg jezikovnih veščin so se študentje preizkusili tudi v
medsebojnem sodelovanju, spodbujanju in načrtovanju. Prav tako so se na-
učili uporabljati nekatere aplikacije, kot je WhatsApp, in ustvariti zemljevid
zgodbe.
Potrebni materiali
Pametni telefon z internetno povezavo, pisalo, zvezek.
Opozorilo. Učna enota se odvija v realnem tujejezičnem okolju, zato je pri-
merna v sklopu ekskurzije ali pa obiska tujejezičnega kraja.

68
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73