Page 71 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 71
etno orodje WebQuest in poučevanje/učenje italijanskega jezika

kjer naj bi učno enoto izvedli. Učno enoto smo razvili s pomočjo brezplač-
nega spletnega orodja WebQuest s pomočjo naslednjih spletnih strani:

– http://webquest.org/,
– http://www.bibliolab.it/webquest.htm,
– http://www.digitrete.altervista.org/il-webquest,
– https://sites.google.com/site/webquestgruppoa/valutazione.

Študentje so razdeljeni v več skupin (po štirje), vsaka skupina je odgo-
vorna za del skupne naloge (obisk italijanske pokrajine Apulija). Učitelj pri-
pravi učno enoto s pomočjo brezplačnega spletnega orodja WebQuest in
razdeli naloge oziroma vloge. V našem primeru imamo tako:

– študenta, ki koordinira raziskavo (koordinira delo, deli naloge, preverja
potek dela in upoštevanje časovnih okvirov),

– študenta, ki je odgovoren za predstavitev (shranjuje pridobljene po-
datke, slike, zapisuje in ureja zapiske),

– študenta, ki je odgovoren za dnevnik dela (si za vsako posamezno sre-
čanje zapisuje, kako delo napreduje),

– študenta, ki je odgovoren za navigacijo (skrbi za spletne strani, dele be-
sedil, pravilno citiranje in morebitne opombe).

Učitelj mora vnaprej točno določiti, kako bo znanje študentov ovrednotil,
študente pa mora vnaprej seznaniti z načinom ocenjevanja.

Oceni se:

1. PowerPoint-predstavitev (glede na podana navodila: tehnična in vse-
binska plat),

2. vodeni ogled,
3. končni test,
4. skupinsko in individualno delo, samovrednotenje.

Pri prvih dveh točkah vrednotimo pravilnost, izčrpnost, slog in učinkovi-
tost pri komunikaciji; pri tretji točki preverjamo in vrednotimo vsebino, ki so
jo predstavile vse skupine; pri četrti točki pa sodelovanje, trud, vpetost v delo,
upoštevanje časovnih okvirov pri oddajanju nalog, učinkovitost, kreativnost.

Opis procesa

– Individualna oblika dela, delo v dvojicah, skupinsko delo;
– izhajamo iz predhodnega znanja, osredotočenje;
– načrtujemo spoznavanje novih vsebin;
– predvidimo samostojno refleksijo študenta.

71
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76