Page 70 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 70
ka Malčič

– delo v skupinah,
– vloga in naloge posameznika,
– skupna naloga in izdelek,
– vrednotenje posameznika.

Cilji
Jezikovni cilji – razvijanje štirih jezikovnih spretnosti v tujem jeziku:

– poslušanje: razumevanje besedil različnih zvrsti in zahtevnosti, z različ-
nih področij,

– govorjenje: ubesedovanje jasne in učinkovite interakcije za deljenje in
izmenjavo informacij, mnenj, pogledov, dilem, pomislekov,

– branje: utrjevanje usmerjenega branja, iskanja informacij v različnih be-
sedilih,

– pisanje: pisanje jasnih, natančnih, ustrezno strukturiranih besedil.

Vzgojni cilji:

– pridobivanje sposobnosti iskanja informacij na spletu, izbiranje naju-
streznejših,

– razvijanje kompetence pogajanja,
– razvijanje kritičnega mišljenja, reševanja problemov, strategij odloča-

nja, samostojnosti in ustvarjalnosti.

Kulturni cilji:

– poglabljanje znanja o jeziku, geografiji, zgodovini in umetnostni zgo-
dovini teritorija,

– razvijanje medkulturne kompetence.

Učni izidi, študent:

– išče informacije po spletu in izlušči tiste, ki jih potrebuje,
– pravilno ubeseduje in zapiše od njega zahtevane podatke,
– podatke preveri in uporabi na terenu,
– primerja svojo kulturo z drugo, išče podobnosti in razlike,
– dela v skupini in se pogaja ter išče najustreznejše rešitve,
– vrednoti svoje delo in delo drugih.

Vsebina predstavljenega sklopa
Učno enoto z naslovom »Puglia: che l’avventura cominci . . .« smo pripravili
pred ekskurzijo v italijansko pokrajino Apulija, kamor naj bi šli marca 2020 in
70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75