Page 132 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 132
Sandra Ćeha

Preglednica 6 Intervju z osebo E, Park Jezersko

Vprašanje Oseba E

rv  Obstoječi produkti vključujejo le posamične elemente izkustvene ekono-
rv  mije.
rv 
Oseba E ni seznanjena z modelom, ampak ima pozitivno stališče o uporabi
modela pri razvoju in marketingu aktivnega turizma v naravi v Sloveniji.

Oseba E se zaveda pomena elementov izkustvene ekonomije in njihove
učinkovitosti.

Preglednica 7 Intervju z osebo F, rtc Krvavec

Vprašanje Oseba F

rv  Obstoječi produkti vključujejo le posamične elemente izkustvene ekono-
rv  mije.
rv 
Oseba F ni seznanjena z modelom, ampak ima pozitivno stališče o uporabi
modela pri razvoju in marketingu aktivnega turizma v naravi v Sloveniji.

Oseba F se zaveda pomena elementov izkustvene ekonomije in njihove
učinkovitosti.

vključenost vseh elementov izkustvene ekonomije odvisna od dolžine bi-
vanja posameznika na destinaciji. Dlje kot posamezniki ostanejo na de-
stinaciji, več je možnosti za doseganje ponudbe vseh štirih komponent
doživetja (zabava, izobraževanje, estetika in pobeg).

Oseba E ni seznanjena z modelom izkustvene ekonomije, vendar ima
pozitivno stališče o uporabi modela pri razvoju in marketingu aktivnega
turizma v naravi v Sloveniji. Dodatno omenja, da sledijo trendom po-
nujanja doživetij, vendar na osnovi lastnih izkušenj. Oseba E je mnenja,
da model izkustvene ekonomije lahko učinkovito pomaga pri oblikova-
nju usmeritev razvoja in marketinga aktivnega turizma v naravi. Dodatno
meni, da je model trajnostno naravnan in potrjuje pomembnost vseh ele-
mentov pri oblikovanju celostnega doživetja ter za končno uspešnost pri
izvedbi.

Iz preglednice 7 so razvidni odgovori na zastavljena raziskovalna vpra-
šanja na podlagi intervjuja z osebo F.

Oseba F je poudarila vključenost vseh elementov v obstoječih produk-
tih aktivnega turizma v naravi. Ocenjuje, da je vključenost elementov od-
visna od tega, v kateri sezoni se produkti izvajajo. Opažajo se razlike med
zimsko sezono in poletno sezono, saj so produkti precej različni in jih je
treba tako tudi razvijati ter ponujati gostom. Zaradi odvisnosti od pod-
nebnih razmer in količine snega je razvoj doživetij v zimski sezoni velik

132
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137