Page 131 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 131
Izkustvena ekonomija kot osnova za marketing aktivnega turizma

Preglednica 5 Intervju z osebo D, pac Sport Bohinj

Vprašanje Oseba D

rv  Obstoječi produkti aktivnega turizma v naravi vključujejo le posamične
rv  elemente izkustvene ekonomije.

rv  Oseba D ni seznanjena z modelom in je zadržana do uporabe modela izku-
stvene ekonomije pri razvoju ter marketingu aktivnega turizma v naravi v
Sloveniji.

Oseba D je povedala, da se prej kot na modele zanaša na pridobljene dol-
goletne izkušnje na področju ponudbe aktivnega turizma v naravi. Posle-
dično se držijo ustaljenih praks marketinga svojih produktov in jih pri-
lagajajo glede na različne situacije (npr. epidemija koronavirusne bolezni
covid-).

Iz preglednice 5 so razvidni odgovori na zastavljena raziskovalna vpra-
šanja na podlagi intervjuja z osebo D.

Oseba D v intervjuju ni jasno potrdila vključenosti vseh elementov iz-
kustvene ekonomije, vendar poudarja, da poslujejo v smeri oblikovanja
in marketinga produktov aktivnega turizma v naravi z vključevanjem ele-
mentov izkustvene ekonomije. Vsekakor v podjetju zaznavajo potrebo po
vključevanju vseh štirih elementov izkustvene ekonomije.

Oseba D ni seznanjena z modelom izkustvene ekonomije in je zadr-
žana do njegove implementacije med produkte podjetja pac Sports Bo-
hinj. Mnenja je, da se mora pri poslovanju slediti lastni strategiji in trenu-
tni oceni stanja na trgu. Dodatno trdi, da za svoje goste od nekdaj ponu-
jajo doživetja, ki so skrbno načrtovana in oblikovana glede na dolgoletne
izkušnje zaposlenih.

Oseba D se na osnovi lastnih izkušenj zaveda pomena predstavlje-
nih elementov modela izkustvene ekonomije in je mnenja, da model iz-
kustvene ekonomije vsekakor lahko učinkovito pomaga pri oblikovanju
usmeritev razvoja in marketinga aktivnega turizma v naravi. Pri tem po-
novi, da teorija nima posebne vloge, saj se kot podjetje zavedajo, da je
treba z marketinškimi aktivnostmi na trgu ponujati edinstvena doživetja
aktivnega turizma v naravi. Poudari še, da so pridobljene izkušnje in po-
sledično razvoj produktov aktivnega turizma v naravi preslikava modela
izkustvene ekonomije.

Iz preglednice 6 so razvidni odgovori na zastavljena raziskovalna vpra-
šanja na podlagi intervjuja z osebo E.

Tudi oseba E je poudarila vključenost vseh elementov v obstoječih pro-
duktih aktivnega turizma v naravi, vendar je ob tem poudarila, da je

131
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136