Page 83 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 83
Repozicioniranje nastanitvenih obratov skozi digitalne rešitve
Preglednica 4 Pearsonov koeficient korelacije (r) med spremenljivkami
pomembnosti digitalne komunikacije
Spremenljivka
Informacije o nast. obratu so , , , , ,
na voljo preko spleta. , , , , , ,
, , , ,
Nast. obrat se na spletu hitro , , , , ,
odzove na vprašanja. , , , , ,
, , , , ,
Nast. obrat je aktiven na druž- , , , , ,
benih omrežjih. , , , , ,
Na družb. omrežjih se pozitiv-
no govori/piše o nast. obratu.
Storitve so skladne z najnovej-
šimi trendi.
Rezervacija nast. obrata je eno-
stavna.
Prijava in odjava iz nast. obrata
sta enostavni.
Opombe. p = 0,000.
skozi digitalne rešitve. Podobno visoka in pozitivna korelacija je med
pripisovanjem pomena dostopnosti informacij na spletu in pomenom
enostavnosti rezervacije (r = 0,672, p = 0,000) kot tudi korelacija med
dostopnostjo informacij na spletu ter enostavnostjo prijave in odjave iz
nastanitvenega obrata (r = 0,686, p = 0,000). Pozitivna in visoka korela-
cija med pomembnostjo dostopnosti informacij na spletu in pozitivnim
mnenjem nastanitvenega obrata na spletu (r = 0,657, p = 0,000) kaže,
da je za predstavnike generacije Z pomembno mnenje o posameznem
ponudniku na spletu. Potrošniki namreč iščejo informacije in mnenje na
spletu, preden se odločijo za rezervacijo ali nakup. Odzivnost nastani-
tvenih obratov na spletu ima visoko in pozitivno korelacijo z aktivnostjo
na družbenih omrežjih (r = 0,665, p = 0,000), s pozitivnim mnenjem na
družbenih omrežjih (r = 0,664, p = 0,000) ter z enostavnostjo rezervacij
(r = 0,609, p = 0,000). To potrjuje preplet posameznih elementov digi-
talnih rešitev, ki je povezan z ažurnostjo informacij. Preostale korelacije
med preučevanimi spremenljivkami kažejo srednje močno in pozitivno
korelacijo s Pearsonovim koeficientom, in sicer med 0,4 in 0,6. Elementi
uporabniške izkušnje digitalnih rešitev so med sabo močno prepleteni.
Raziskava kaže navezanost generacije Z na digitalne rešitve na pod-
ročju potovanj oziroma nastanitvenih obratov, v katerih so nastanjeni.
Predstavniki te generacije se dobro zavedajo pomembnosti digitalnih re-
83
Preglednica 4 Pearsonov koeficient korelacije (r) med spremenljivkami
pomembnosti digitalne komunikacije
Spremenljivka
Informacije o nast. obratu so , , , , ,
na voljo preko spleta. , , , , , ,
, , , ,
Nast. obrat se na spletu hitro , , , , ,
odzove na vprašanja. , , , , ,
, , , , ,
Nast. obrat je aktiven na druž- , , , , ,
benih omrežjih. , , , , ,
Na družb. omrežjih se pozitiv-
no govori/piše o nast. obratu.
Storitve so skladne z najnovej-
šimi trendi.
Rezervacija nast. obrata je eno-
stavna.
Prijava in odjava iz nast. obrata
sta enostavni.
Opombe. p = 0,000.
skozi digitalne rešitve. Podobno visoka in pozitivna korelacija je med
pripisovanjem pomena dostopnosti informacij na spletu in pomenom
enostavnosti rezervacije (r = 0,672, p = 0,000) kot tudi korelacija med
dostopnostjo informacij na spletu ter enostavnostjo prijave in odjave iz
nastanitvenega obrata (r = 0,686, p = 0,000). Pozitivna in visoka korela-
cija med pomembnostjo dostopnosti informacij na spletu in pozitivnim
mnenjem nastanitvenega obrata na spletu (r = 0,657, p = 0,000) kaže,
da je za predstavnike generacije Z pomembno mnenje o posameznem
ponudniku na spletu. Potrošniki namreč iščejo informacije in mnenje na
spletu, preden se odločijo za rezervacijo ali nakup. Odzivnost nastani-
tvenih obratov na spletu ima visoko in pozitivno korelacijo z aktivnostjo
na družbenih omrežjih (r = 0,665, p = 0,000), s pozitivnim mnenjem na
družbenih omrežjih (r = 0,664, p = 0,000) ter z enostavnostjo rezervacij
(r = 0,609, p = 0,000). To potrjuje preplet posameznih elementov digi-
talnih rešitev, ki je povezan z ažurnostjo informacij. Preostale korelacije
med preučevanimi spremenljivkami kažejo srednje močno in pozitivno
korelacijo s Pearsonovim koeficientom, in sicer med 0,4 in 0,6. Elementi
uporabniške izkušnje digitalnih rešitev so med sabo močno prepleteni.
Raziskava kaže navezanost generacije Z na digitalne rešitve na pod-
ročju potovanj oziroma nastanitvenih obratov, v katerih so nastanjeni.
Predstavniki te generacije se dobro zavedajo pomembnosti digitalnih re-
83