Page 83 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 83
Repozicioniranje nastanitvenih obratov skozi digitalne rešitve

Preglednica 4 Pearsonov koeficient korelacije (r) med spremenljivkami
pomembnosti digitalne komunikacije

Spremenljivka 

 Informacije o nast. obratu so  , , , ,  ,
na voljo preko spleta. ,  , , , , ,
, , , , 
 Nast. obrat se na spletu hitro , ,  , , ,
odzove na vprašanja. , , ,  , ,
, , , ,  ,
 Nast. obrat je aktiven na druž- , , , , , 
benih omrežjih. , , , , , 

 Na družb. omrežjih se pozitiv-
no govori/piše o nast. obratu.

 Storitve so skladne z najnovej-
šimi trendi.

 Rezervacija nast. obrata je eno-
stavna.

 Prijava in odjava iz nast. obrata
sta enostavni.

Opombe. p = 0,000.

skozi digitalne rešitve. Podobno visoka in pozitivna korelacija je med
pripisovanjem pomena dostopnosti informacij na spletu in pomenom
enostavnosti rezervacije (r = 0,672, p = 0,000) kot tudi korelacija med
dostopnostjo informacij na spletu ter enostavnostjo prijave in odjave iz
nastanitvenega obrata (r = 0,686, p = 0,000). Pozitivna in visoka korela-
cija med pomembnostjo dostopnosti informacij na spletu in pozitivnim
mnenjem nastanitvenega obrata na spletu (r = 0,657, p = 0,000) kaže,
da je za predstavnike generacije Z pomembno mnenje o posameznem
ponudniku na spletu. Potrošniki namreč iščejo informacije in mnenje na
spletu, preden se odločijo za rezervacijo ali nakup. Odzivnost nastani-
tvenih obratov na spletu ima visoko in pozitivno korelacijo z aktivnostjo
na družbenih omrežjih (r = 0,665, p = 0,000), s pozitivnim mnenjem na
družbenih omrežjih (r = 0,664, p = 0,000) ter z enostavnostjo rezervacij
(r = 0,609, p = 0,000). To potrjuje preplet posameznih elementov digi-
talnih rešitev, ki je povezan z ažurnostjo informacij. Preostale korelacije
med preučevanimi spremenljivkami kažejo srednje močno in pozitivno
korelacijo s Pearsonovim koeficientom, in sicer med 0,4 in 0,6. Elementi
uporabniške izkušnje digitalnih rešitev so med sabo močno prepleteni.

Raziskava kaže navezanost generacije Z na digitalne rešitve na pod-
ročju potovanj oziroma nastanitvenih obratov, v katerih so nastanjeni.
Predstavniki te generacije se dobro zavedajo pomembnosti digitalnih re-

83
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88