Page 80 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 80
ena Nemec Rudež

Preglednica 2 Opisna statistika spremenljivk

Spremenljivke () Odgovori () ()



Informacije o nastanitve-       , ,
nem obratu so na voljo ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) . ,
preko spleta.
      , ,
Nastanitveni obrat se hi- ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) , ,
tro odzove na vprašanja , ,
gostov, ki so postavljena       , ,
preko spleta. ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) , ,
, ,
Nastanitveni obrat je akti-      
ven na družbenih omrež- ( ) ( ) ( ) ( ) ( )
jih.
     
Na družbenih omrežjih ( ) ( ) ( ) ( ) ( )
se pozitivno govori/piše o
nastanitvenem obratu.      
( ) ( ) ( ) ( ) ( )
Storitve v nastanitvenem
obratu so skladne z najno-      
vejšimi trendi. ( ) ( ) ( ) ( ) ( )

Rezervacija nastanitve-      
nega obrata je enostavna. ( ) ( ) ( ) ( ) ( )

Prijava in odjava iz nasta-
nitvenega obrata sta eno-
stavni.

Gost se v nastanitvenem
obratu počuti varno (zdra-
vstveni vidik, osebna var-
nost).

Opombe. Naslovi stolpcev: (1) število odgovorov, (2) aritmetična sredina, (2) standardni
odklon.

tev odgovorov, aritmetična sredina in standardni odklon (sd) odgovorov
posameznih spremenljivk.

Rezultati kažejo, da je generacija Z dovzetna za informacije, ki jih
prejme preko spleta. Povprečna ocena pomembnosti informacij, ki so
dostopne preko spleta, je 4,4. Hitro odzivnost nastanitvenih obratov
respondenti ocenjujejo za pomembno; povprečna ocena odgovorov je
4,3. Manj je izražena pomembnost aktivnega delovanja nastanitvenega
obrata na družbenih omrežjih (povprečna ocena 3,7), hkrati respondenti
kot pomembno ocenjujejo pozitivno mnenje o nastanitvenem obratu na
družbenih omrežjih (povprečna ocena odgovorov je 4,1). To potrjuje po-
membnost dostopnosti informacij. Sledenje nastanitvenih obratov naj-

80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85