Page 82 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 82
Helena Nemec Rudež

poslovanja nastanitvenih obratov v povezavi z zagotavljanjem občutka
varnosti gostov. Visoka in pozitivna korelacija je tudi med spremenljivko
pomembnosti dostopnosti informacij na spletu in občutkom varnosti go-
stov (r = 0,625, p = 0,000). Za respondente je pomemben dostop do in-
formacij v povezavi z zagotavljanjem varnosti gostov. Med spremenljivko
pomembnosti občutka varnosti in spremenljivko pomembnosti skladno-
sti nastanitvenega obrata z najnovejšimi trendi je visoka ter pozitivna ko-
relacija (r = 0,609, p = 0,000). Srednja in pozitivna korelacija je izraču-
nana med spremenljivko zagotavljanja občutka varnosti in spremenljivko
hitrega odziva nastanitvenega obrata preko spleta (r = 0,550, p = 0,000),
spremenljivko aktivnosti nastanitvenega obrata na družbenih omrežjih
(r = 0,432, p = 0,000) ter spremenljivko pozitivnega mnenja o nastani-
tvenem obratu na družbenih omrežjih (r = 0,489, p = 0,000). Najvišje
in pozitivne korelacije so torej med pomembnostjo občutka varnosti in
zagotavljanjem brezstičnih storitev.

V tretjem sklopu ugotavljamo statistično značilno povezanost med
pomembnostjo posameznih elementov digitalnih rešitev v nastanitve-
nih obratih. Preglednica 4 prikazuje vrednost Pearsonovega koeficienta
(r) med posameznimi spremenljivkami digitalnih rešitev in dvostranski
test p-vrednosti za preizkus hipoteze (p-vrednost). Izračunani koefici-
enti so statistično značilni. Za respondente velja, da obstaja pozitivna
in močna korelacija med dostopnostjo informacij na spletu ter hitrim
odzivom nastanitvenega obrata na vprašanja (r = 0,811, p = 0,000). To
potrjuje zahtevo generacije Z, da želi informacije čim prej oziroma ta-
koj, njeni predstavniki niso pripravljeni čakati nanje. Močna in pozitivna
korelacija je tudi med pomembnostjo enostavnosti rezervacije ter po-
membnostjo enostavnosti prijave in odjave iz nastanitvenega obrata (r =
0,952, p = 0,000). Tretjo najvišjo korelacijo najdemo med spremenljivko
pomembnosti pozitivnega mnenja o nastanitvenem obratu na družbenih
omrežjih in spremenljivko aktivnosti na družbenih omrežjih (r = 0,724,
p = 0,000). Visoka in pozitivna korelacija je tudi med drugimi spremen-
ljivkami, ki odražajo pomembnost digitalnih rešitev, kjer je Pearsonov
koeficient (r) višji od 0,6. Digitalne rešitve so z gledišča uporabnikov
generacije Z med seboj močno prepletene. Visoki in pozitivni korelaciji
med pomembnostjo sledenja najnovejšim trendom in pomembnostjo
enostavnosti rezervacije (r = 0,647, p = 0,000) ter med pomembnostjo
sledenja najnovejšim trendom in enostavnostjo prijave oziroma odjave
iz nastanitvenega obrata (r = 0,667, p = 0,000) kažeta na zaznavanje naj-
novejših trendov, predvsem v luči poenostavljene uporabniške izkušnje

82
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87