Page 81 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 81
Repozicioniranje nastanitvenih obratov skozi digitalne rešitve

Preglednica 3 Pearsonov koeficient korelacije (r) med spremenljivko pomembnosti
občutka varnosti in spremenljivkami pomembnosti brezstične in
enostavne komunikacije

Spremenljivka rp

Informacije o nastanitvenem obratu so na voljo preko spleta. , ,
Nastanitveni obrat se hitro odzove na vprašanja gostov, ki so posta- , ,
vljena preko spleta.
Nastanitveni obrat je aktiven na družbenih omrežjih. , ,
Na družbenih omrežjih se pozitivno govori/piše o nastanitvenem , ,
obratu.
Storitve v nastanitvenem obratu so skladne z najnovejšimi trendi. , ,
Rezervacija nastanitvenega obrata je enostavna. , ,
Prijava in odjava iz nastanitvenega obrata sta enostavni. , ,

novejšim trendom ni izpostavljeno kot pomembno (povprečna ocena
3,3); razlog je najbrž v tem, da se najnovejših trendov vedno ne pove-
zuje z digitalnimi rešitvami, ki so sicer precej višje ocenjene. Je pa za
respondente pomembno, da je rezervacija enostavna (povprečna ocena
4,4) in da sta prijava in odjava enostavni (povprečna ocena 4,5), kar se
sklada s pomembnostjo digitalnih rešitev. Občutek varnosti v nastanitve-
nem obratu, tako z zdravstvenega vidika kot z vidika osebne varnosti, se
med respondenti kaže za ključnega (povprečna vrednost 4,5). Standardni
odkloni odgovorov ne kažejo na visoko razpršenost odgovorov od arit-
metične sredine; najvišja razpršenost odgovorov je pri spremenljivkah s
povprečno vrednostjo pod 4.

V času epidemije je zagotavljanje varnosti prepoznano kot eden iz-
med elementov, ki ga je smiselno povezati z izzivi digitalne tehnologije.
V preglednici 3 sta prikazana vrednost Pearsonovega koeficienta (r) med
spremenljivko občutka varnosti v nastanitvenem obratu in sedmimi spre-
menljivkami digitalnih rešitev ter dvostranski test p-vrednosti za preizkus
hipoteze. Slednji kaže, ali med posameznima preučevanima spremenljiv-
kama obstaja povezanost v vseh podanih primerih. Rezultati kažejo, da
je vseh sedem vrednosti Pearsonovega koeficienta statistično značilnih.
Najvišja in pozitivna korelacija je med spremenljivko pomembnosti ob-
čutka varnosti ter spremenljivko pomembnosti enostavnosti prijave in
odjave (r = 0,795, p = 0,000). Med spremenljivko pomembnosti občutka
varnosti in spremenljivko pomembnosti enostavne rezervacije je ravno
tako visoka in pozitivna korelacija (r = 0,767, p = 0,000). To kaže na rele-
vantnost uvajanja digitalne tehnologije v postopke dela in brezstičnega

81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86