Page 257 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 257
Razvoj slovenskih učbeniških besedil za biologijo

Pokorny, A. 1864. Rastlinstvo: prirodopis za nižje gimnazije in realke. Celovec:
Leon.

———. 1872. Prirodopis rastlinstva s podobami, za spodnje razrede srednjih šol: s
350 podobami. Ljubljana: Matica slovenska.

Polenec, A., in L. Detela. 1965. Biologija za tretji razred gimnazije. Ljubljana: Dr-
žavna založba Slovenije.

Poljanec, L. 1929. Prirodopis živalstva: za višje razrede srednjih šol; 370 slik in 1 ze-
mljevid. Celje: Družba sv. Mohorja.

Puklek, M. 1996. »Učenje pojmov in učbeniki na prehodu s konkretno-logične
na formalno stopnjo mišljenja.« Sodobna pedagogika 47 (5–6): 291–305.

SAZU in Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU. 2019. Slovar slo-
venskega knjižnega jezika 2018. 1. e-izdaja, elektronska objava. Uredila M.
Černivec. Ljubljana: Založba ZRC, Znanstvenoraziskovalni center SAZU.

Schödler, F. 1869. Knjiga prirode. I. del: fizika, astronomija in kemija, s 361 podo-
bami in 2 mapama. Ljubljana: Matica slovenska.

Serafini, F. 2011. »Expanding Perspectives for Comprehending Visual Images in
Multimodal Texts.« Journal of Adolescent & Adult Literacy 54 (5): 342–350.

Starc, S. 2009a. Časopisna oglaševalska besedila, reklame: struktura in večko-
dnost. Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče,
Založba Annales, Zgodovinsko društvo za Južno Primorsko in Pedagoška
fakulteta.

———. 2009b. »Večkodnost in zgradba učbeniškega besedila.« V Razmerja
med slikovnimi in besednimi sporočili: zbornik Bralnega društva Slovenije (ob
8. strokovnem posvetovanju), Ljubljana, 8. septembra 2009, uredil J. Vintar,
45–61. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

———. 2010. »Učbeniška besedila o Primožu Trubarju: izbor izraznih sredstev
vrednotenja v verbalnih in večkodnih besedilih ter njihova vloga na be-
sedilni ravni.« V Refomacija na Slovenskem: (Ob 500-letnici Trubarjevega roj-
stva), uredil A. Bjelčevič, 241–258. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske
fakultete.

———. 2011a. »Stik disciplin v besedilu iz besednih in slikovnih semiotskih vi-
rov.« V Meddisciplinarnost v slovenistiki, uredila S. Kranjc, 433–440. Ljub-
ljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.

———. 2011b. »Zmožnost dekodiranja večkodih besedil kot sestavina bese-
dilne pismenosti.« V Razvijanje različnih pismenosti, uredile M. Cotič, V.
Medved Udovič in S. Starc, 498–499. Koper: Univerza na Primorskem,
Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales.

———. 2017. »Učni načrt za jezikovni pouk na Državnem izobraževalnem za-
vodu Jožef Stefan v Trstu.« V Učni načrt za slovenski jezik, uredil P. Strani,
51–85. Trst: Državni izobraževalni zavod Jožef Stefan.

Strmčnik, F. 1975. »Pedagoška funkcija in zgradba učne knjige: 2. del.« Sodobna
pedagogika 26 (5–6): 177–189.

257
   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262