Page 274 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 274
ja Batič in Primož Krašna

V prihodnje pa bi bilo treba raziskovanje usmeriti v izboljšanje položaja
likovnih pedagogov tudi na ravni oblikovanja podpornih skupin, ki bi učite-
ljem lahko pomagale premostiti občutke izolacije na delovnem mestu. Prav
tako bi ga morali usmeriti v podporo likovnim pedagogom na področju sa-
mozavedanja in samoregulacije.

Literatura
Berce-Golob, H. 1993. Likovna vzgoja: načini dela pri likovni vzgoji. Ljubljana: Dr-

žavna založba Slovenije.
Bremmer, M., E. Heijnen in S. Kersten. 2021. »Teacher as Conceptual Artist.« The

International Journal of Art & Design Education 40 (1): 82–98.
Brewer, T. M. 1999. »Art Teacher Profile and Preference.« Studies in Art Education

41 (1): 61–70.
Chapman, S., P. Wright in R. Pascoe. 2020. »‘I’m Really Worried for My Teaching

Spirit’: Professional Agency, Curriculum Change and the Primary Arts Spe-
cialist Teacher.« Journal of Curriculum Studies 52 (4): 577–592.
Cohen-Evron, N. 2002. »Why Do Good Art Teachers Find It Hard to Stay in the
Public School System?« Studies in Art Education 44 (1): 79–94.
Farrington, C., in S. Shewfelt. 2000. »How Arts Education Supports Social-
Emotional Development: A Theory of Action.« State Education Standard
20 (1): 31–35.
Evans-Palmer, T. 2010. »The Potency of Humor and Instructional Self-Efficacy on
Art Teacher Stress.« Studies in Art Education 52 (1): 69–83.
Gates, L. 2010. »Professional Development through Collaborative Inquiry for an
Art Education Archipelago.« Studies in Art Education 52 (1): 6–17.
Hargreaves, A., in M. Fullan. 2000. »Mentoring in the New Millennium.« Theory
into Practice 39 (1): 50–56.
Javornik Krečič, M., in M. Ivanuš Grmek. 2005. »The Reasons Students Choose
Teaching Professions.« Educational Studies 31 (3): 265–274.
Kara, S. 2020. »Investigation of Job Satisfaction and Burnout of Visual Arts Tea-
chers.« International Journal of Research in Education and Science 6 (1): 160–
171.
Koželj, P. 2014. »Od kamenčkov in tablic do digitalnih tehnologij: razvoj upo-
rabe različnih likovnih tehnik pri pouku v slovenskih šolah skozi čas.« Šol-
ska kronika 23 (3): 488–504.
Krajnc, M., A. Gerlovič in H. Berce-Golob. 1982. Od risanja do likovne vzgoje: zgo-
dovina in razvoj likovnega pouka. Ljubljana: Slovenski šolski muzej.
Lucero, J. 2018. Teacher as Conceptual Artist. Amsterdam: Research Group Arts
Education, Amsterdam University of the Arts.
Muršak, J., P. Javrh in J. Kalin. 2011. Poklicni razvoj učiteljev. Ljubljana: Znanstvena
založba Filozofske fakultete.
Rizzuto, T., K. Cordeiro in A. Roda. 2022. »The Lost Art: Teachers’ Perceptions

274
   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279