Page 525 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 525
Integracija kvantitativne in kvalitativne metodologije v družboslovnem raziskovanju

Zaključek

Prihodnost kakovostnega družboslovnega raziskovanja na področju inte-
gracije kvantitativne in kvalitativne metodologije je, kot kažejo izsledki naše
raziskave, predvsem v metodološkem izobraževanju raziskovalcev. Znanje
kvantitativne, kvalitativne in integrirane metodologije je ključna kompo-
nenta zasnove ter izvedbe kakovostne raziskave z integracijo metod. Zato sta
potrebna razvoj novih izobraževalnih programov na področju metodologije
integracije metod pa tudi njihova evalvacija, in sicer tako z vidika vsebine,
strukture kot tudi didaktičnih pristopov oz. načinov poučevanja in učenja
integracije metod. Prihodnje raziskave, zlasti empirična preučevanja, so po-
trebne na področju metodologije družboslovnega raziskovanja, vključevati
pa morajo tudi osebne izkušnje in poglede raziskovalcev na uporabo inte-
gracije metod v raziskovalni praksi.

Literatura
Adam, F., V. Hlebec, M. Kavčič, U. Lamut, M. Mrzel, D. Podmenik, T. Poplas Susič

idr.2012. Kvalitativno raziskovanje v interdisciplinarni perspektivi. Ljubljana:
Inštitut za razvojne in strateške analize.
Anguera, T. M., in C. Izquierdo. 2006. »Methodological Approaches in Human
Communication: From Complexity of Perceived Situation to Data Ana-
lysis.« V From Communication to Presence, uredili G. Riva, M. T. Anguera, B.
K. Wiederhold in F. Mantovani, 207–226. Amsterdam: IOS Press.
Barnes, M., K. Bigari, T. Culler, H. Gregory, J. Hamilton, S. Krawczyk, D. Earley
idr. 2008. »Healthy Lifestyles through an Adaptive Living Program: A Pilot
Study.« Occupational Therapy International 15 (4): 269–283.
Bergman, M. M. 2011. »The Good, the Bad, and the Ugly in Mixed Methods Re-
search and Design.« Journal of Mixed Methods Research 5 (4): 271–275.
Bryman, A., S. Becker in J. Sempik. 2008. »Quality Criteria for Quantitative, Qua-
litative and Mixed Methods Research: A View from Social Policy.« Interna-
tional Journal of Social Research Methodology 11 (4): 261–276.
Campbell, D. T., in D. W. Fiske. 1959. »Convergent and Discriminant Validation
by the Multitrait-Multimethod Matrix.« Psychological Bulletin 56 (2): 81–105.
Collins, K. M. T., A. J. Onwuegbuzie in Q. G. Jiao. 2007. »A Mixed Methods Investi-
gation of Mixed Methods Sampling Designs in Social and Health Science
Research.« Journal of Mixed Methods Research 1 (3): 267–294.
Creswell, J. W. 2014. Research Design: Qualitative, Quantitative and Mixed Me-
thods Approaches. 4. izd. Thousand Oaks, CA: Sage.
Creswell, J. W., in V. L. Plano Clark. 2011. Designing and Conducting Mixed Me-
thods Research. 2. izd. Thousand Oaks, CA: Sage.
———. 2017. Designing and Conducting Mixed Methods Research. 3. izd. Thou-
sand Oaks, CA: Sage.

525
   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530