Page 521 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 521
egracija kvantitativne in kvalitativne metodologije v družboslovnem raziskovanju

Preglednica 2 Kakovost v raziskavah z integracijo metod po mnenju ekspertov

Teme (št. citatov) Kategorije Kode

Večja kompleksnost raziskav z Kakovost ima v raziskavah z Zahteven koncept kakovosti, kom-
pleksnejše, pomen zaključkov inte-
integracijo metod () integracijo metod dodatno gracije metod, pomembnejša kako-
vost kot terminologija
vrednost
Pomen kakovosti, kakovost je zelo
Enakovredna pomembnost Brez kakovosti je problema- pomembna
kakovosti raziskave ne glede tična vsaka raziskava
na metodologijo () Temelji na metodologiji, komunici-
Različne problematike kako- Ustreznost rezultatov ranje raziskave z občinstvom
vosti ()
Različne prioritete kriterijev Temeljijo na definicijah, različni kri-
Zunanji dejavniki () kakovosti teriji ocenjevanja kakovosti
Zapostavljanje integracije
metod Pomanjkanje raziskav na področju
Baza znanja kakovosti, etični vidiki

Čas in finance Poznavanje konceptov integracije
metod, terminologije, raziskoval-
Sodelavci v raziskavi nih načrtov, integracije, pristopov k
ocenjevanju kakovosti
Različna terminologija () Kakovost v raziskavah z inte-
gracijo metod Razpoložljiv čas, financiranje, stro-
škovna učinkovitost, umaknjeni zu-
Ni možno imeti enega sku- nanji vplivi, razpoložljivi udeleženci
pnega poimenovanja raziskave

Podcenjevanje kvalitativne Interdisciplinarna skupina avtorjev,
paradigme dejavniki objavljanja

Legitimnost, kakovost, ka-
kovost sklepanja, upraviče-
nost/utemeljenost, utemeljenost
navedbe (angl. warranted assertion),
kakovost integracije metod, zagota-
vljanje kakovosti, merska veljavnost,
veljavnost integracije metod

Odvisno od občinstva, terminolo-
gija akademske skupnosti

Verodostojnost, kredibilnost, prepri-
čljivost (angl. believability), zaneslji-
vost, razumljivost, objektivnost

Opombe Prirejeno po Zurc (2017, 109).

se je treba soočiti z drugačno kakovostjo in s problematikami zago-
tavljanja kakovosti glede na ločene metodologije, ki jih uporabljamo,
kot so kvantitativne in kvalitativne, in imajo težave s kakovostjo, ki so
povezane z integracijo metod. [. . .] Vzpostavitev kakovosti v raziskavi

521
   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526