Page 582 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 582
aša Zrim Martinjak
poročalo o tem, da so se pogosto ali redno soočali s tem, da je bilo na študij-
skih urah pri študiju na daljavo med pandemijo premalo učenja na primerih
in problemskega učenja. Iz tega bi lahko sklepali, da so imele izvedbe študija
še precej rezerve v uporabi didaktičnih strategij, ki bi spodbujale in zahtevale
več povezovanja med študenti.
Spoznanja o pomenu interakcij v procesu učenja, vključno z doživljanjem
povezanosti študenta z drugimi študenti, kot tudi o didaktičnih možnostih
za ustvarjanje interaktivnega učnega okolja, ne glede na način izvedbe štu-
dija, lahko predstavljajo izhodišče za razmislek o razvoju in implementaciji
usmeritev, ki bi podprle posameznika glede na njegov individualni kontekst.
V kolikor v sedanjo izvedbo študija, tako na daljavo kot v živo, visokošolsko iz-
obraževanje ni implementiralo spoznanj iz pandemske izkušnje glede na nji-
hovo sporočilnost, to vsekakor ostaja izziv za prihodnost, saj se bomo s pro-
blemi, z značilnostmi in s potrebami, ki jih je osvetlila pandemija, še soočali.
Da bi prispevali k fizični, psihološki in ekonomski varni prihodnosti mladih,
bi morali ukrepe, ki izhajajo iz spoznanj pandemske izkušnje, implementirati
čim prej (Aristovnik idr. 2020), in to tako v visokošolsko izobraževanje kot tudi
na druge ravni vzgoje in izobraževanja.
Literatura
Abu Talib, M., A. M. Bettayeb in R. I. Omer. 2021. »Analytical Study on the Impact
of Technology in Higher Education during the Age of COVID-19: Systematic
Literature Review.« Education and Information Technologies 26 (6): 6719–
6746.
Adedoyin, O. B., in E. Soykan. 2020. »Covid-19 Pandemic and Online Learning:
The Challenges and Opportunities.« Interactive Learning Environments 31
(2): 863–875.
Aguilera-Hermida, A. P. 2020. »College Students’ Use and Acceptance of Emer-
gency Online Learning Due to COVID-19.« International Journal of Educati-
onal Research Open 1 (3): 100011.
Aristovnik, A., D. Keržič, D. Ravšelj, N. Tomaževič in L. Umek. 2020. »Impacts of
the COVID-19 Pandemic on Life of Higher Education Students: A Global
Perspective.« Sustainability 12 (20): 8438.
Baber, H. 2020. »Determinants of Students’ Perceived Learning Outcome and
Satisfaction in Online Learning during the Pandemic of COVID 19.« Journal
of Education and E-Learning Research 7 (3): 285–292.
Bork-Hüffer, T., V. Kulcar, F. Brielmair, A. Markl, D. M. Immer, B. Juen, M. H. Walter
idr. 2021. »University Students’ Perception, Evaluation, and Spaces of Di-
stance Learning during the COVID-19 Pandemic in Austria: What Can We
Learn for Post-Pandemic Educational Futures?« Sustainability 13 (14): 7595.
Brown, A., J. Lawrence, M. Basson in P. Redmond. 2020. »A Conceptual Fra-
582
poročalo o tem, da so se pogosto ali redno soočali s tem, da je bilo na študij-
skih urah pri študiju na daljavo med pandemijo premalo učenja na primerih
in problemskega učenja. Iz tega bi lahko sklepali, da so imele izvedbe študija
še precej rezerve v uporabi didaktičnih strategij, ki bi spodbujale in zahtevale
več povezovanja med študenti.
Spoznanja o pomenu interakcij v procesu učenja, vključno z doživljanjem
povezanosti študenta z drugimi študenti, kot tudi o didaktičnih možnostih
za ustvarjanje interaktivnega učnega okolja, ne glede na način izvedbe štu-
dija, lahko predstavljajo izhodišče za razmislek o razvoju in implementaciji
usmeritev, ki bi podprle posameznika glede na njegov individualni kontekst.
V kolikor v sedanjo izvedbo študija, tako na daljavo kot v živo, visokošolsko iz-
obraževanje ni implementiralo spoznanj iz pandemske izkušnje glede na nji-
hovo sporočilnost, to vsekakor ostaja izziv za prihodnost, saj se bomo s pro-
blemi, z značilnostmi in s potrebami, ki jih je osvetlila pandemija, še soočali.
Da bi prispevali k fizični, psihološki in ekonomski varni prihodnosti mladih,
bi morali ukrepe, ki izhajajo iz spoznanj pandemske izkušnje, implementirati
čim prej (Aristovnik idr. 2020), in to tako v visokošolsko izobraževanje kot tudi
na druge ravni vzgoje in izobraževanja.
Literatura
Abu Talib, M., A. M. Bettayeb in R. I. Omer. 2021. »Analytical Study on the Impact
of Technology in Higher Education during the Age of COVID-19: Systematic
Literature Review.« Education and Information Technologies 26 (6): 6719–
6746.
Adedoyin, O. B., in E. Soykan. 2020. »Covid-19 Pandemic and Online Learning:
The Challenges and Opportunities.« Interactive Learning Environments 31
(2): 863–875.
Aguilera-Hermida, A. P. 2020. »College Students’ Use and Acceptance of Emer-
gency Online Learning Due to COVID-19.« International Journal of Educati-
onal Research Open 1 (3): 100011.
Aristovnik, A., D. Keržič, D. Ravšelj, N. Tomaževič in L. Umek. 2020. »Impacts of
the COVID-19 Pandemic on Life of Higher Education Students: A Global
Perspective.« Sustainability 12 (20): 8438.
Baber, H. 2020. »Determinants of Students’ Perceived Learning Outcome and
Satisfaction in Online Learning during the Pandemic of COVID 19.« Journal
of Education and E-Learning Research 7 (3): 285–292.
Bork-Hüffer, T., V. Kulcar, F. Brielmair, A. Markl, D. M. Immer, B. Juen, M. H. Walter
idr. 2021. »University Students’ Perception, Evaluation, and Spaces of Di-
stance Learning during the COVID-19 Pandemic in Austria: What Can We
Learn for Post-Pandemic Educational Futures?« Sustainability 13 (14): 7595.
Brown, A., J. Lawrence, M. Basson in P. Redmond. 2020. »A Conceptual Fra-
582