Page 596 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 596
a Keršič in Andreja Kozmus

Preglednica 3 Razlike v doživljanju spletnega nasilja med dijaki in dijakinjami

Kako si se počutil/-a, ko si bil/-a žrtev spletnega nasilja?

Odgovori Dijakinje Dijaki Skupaj χ2 p
,
Počutil/-a sem se jezno f    , ,
,
 , , , ,
,
Počutil/-a sem se osramočeno f    , ,
,
 , , , ,
,
Počutil/-a sem se zaskrbljeno f    , ,
,
 , , , ,
,
Počutil/-a sem se razburjeno f    , ,

 , , , –

Počutil/-a sem se depresivno f    ,

 , , ,

Počutil/-a sem se nemočno f    ,

 , , ,

Počutil/-a sem se osamljeno f    ,

 , , ,

Bilo mi je vseeno f    ,

 , , ,

Počutil/-a sem se prestrašeno f    ,

 , , ,

Nisem mogel/-la spati f    ,

 , , ,

Nisem se mogel/-la učiti _    ,

 , , ,

Bilo mi je smešno f    ,

 , , ,

Ustrahovanje ni imelo učinka name f    ,

 , , ,

Menil/-a sem, da gre le za zabavo f    ,

 , , ,

Skupaj f    –

 , , ,

Petek (2019) ugotavlja, da fantje spletno nasilje pogosteje normalizirajo in
minimalizirajo. Ob doživljanju nasilja jim je v primerjavi z dekleti bolj vseeno.
Dijaki so povedali, da spletno nadlegovanje ni nič posebnega, saj je »le« na
spletu. Opišejo, da je to le način, na katerega se zabavajo. Ker vsi vedo, da gre
za zabavo, se ob tem ne počutijo ogrožene.

596
   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601