Page 373 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 373

Razvoj inkluzije najmlajših


                  Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011. Belaknjiga o vzgoji in izobraževanju v Repu-
                     bliki Sloveniji. Uredila J. Krek in M. Metljak. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo
                     in šport.
                  Nores, M. in W. S. Barnett. 2010. »Benefits of Early Childhood Interventions
                     Across the World.« Economics of Education Review 29 (2): 271–282.
                  OECD. 2015. EducationataGlance2015:OECDIndicators. Pariz: OECD Publishing.
                  Panerai, S., M. Zingale, G. Trubia, M. Finocchiaro, R. Zuccarello, R. Ferri in M.
                     Elia. 2009. »Special Education Versus Inclusive Education: The Role of the
                     TEACCH Program.« Journal of Autism and Developmental Disorders 39 (6):
                     874–882.
                  Porter, L. 2002. EducatingYoungChildrenwithSpecialNeeds. London: Chapman.
                  Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o normativih za opravlja-
                     nje dejavnosti predšolske vzgoje. 2023. Uradni list Republike Slovenije, št.
                     82. https://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2023-01-2539.
                  Schmidt, M. 1999. »Prihodnost inkluzivnih šolskih programov.« Sodobna peda-
                     gogika 50 (5): 128–138.
                  Sklepi Sveta in predstavnikov vlad držav članic, ki so se sestali v okviru Sveta, o
                     vključujočirazličnosti,kiomogočadostopdokakovostnegaizobraževanja
                     za vse (2017/C 62/02). 2017. Uradni list Evropske unije, št. C 62: 3–7.
                  Skvarč, M. 2022. »Moč kolegialnih hospitacij.« V Opazovati, povezovati, sodelo-
                     vati,učitisedrugoddrugega, uredili S. Mršnik in J. Bone, 100–105. Ljubljana:
                     Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Soriano, V.,in M.Kyriazopoulou, ur. 2010. Zgodnja obravnava v otroštvu: napre-
                     dek in razvoj 2005–2010. Bruselj: Evropska agencija za razvoj izobraževanja
                     na področju posebnih potreb.
                  Stipanić, J., Lah, U. in Žunič, D. 2014. Navodila za slepe in slabovidne učence
                     z motnjami v duševnem razvoju v posebnem programu vzgoje in izobra-
                     ževanja. Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Zavod Republike
                     Slovenijezašolstvo.
                  Štemberger, T., in N. Vesel. 2016. »Kako strokovni delavci vrtca vrednotijo stalno
                     strokovno izpopolnjevanje kot element svojega profesionalnega razvoja.«
                     Andragoška spoznanja 22 (1): 85–97.
                  United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization. 2015. »In-
                     cheon Declaration: Education 2030: Towards Inclusive and Equitable Qua-
                     lity Education and Lifelong Learning for All.« http://unesdoc.unesco.org
                     /images/0023/002338/233813M.pdf
                  Zakon o celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
                     (ZOPOPP). 2017. Uradni list Republike Slovenije, št. 41. https://www.uradni-
                     list.si/1/objava.jsp?sop=2017-01-2065.
                  Zakon o usmerjanju otrok sposebnimi potrebami (ZUOPP). 2000. UradnilistRe-
                     publike Slovenije, št. 54. https://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2000-
                     01-2496.


                                                                            373
   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378