Page 372 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 372

Vanja R. Kiswarday in Kristina Mars


                       Evropska agencija za izobraževanje oseb s posebnimi potrebami in inkluzivno
                          izobraževanje. 2015. »Stališče Agencije glede sistemov inkluzivnega izo-
                          braževanja.« https://www.european-agency.org/sites/default/files
                          /PositionPaper-SL.pdf.
                       Evropska agencija za izobraževanje oseb s posebnimi potrebami in inkluzivno
                          izobraževanje. 2017. Inkluzivna predšolska vzgoja: novi vpogledi in orodja
                          – končno zbirno poročilo. UrediliM.Kyriazopoulou, P.Bartolo, E.Björck-
                          Åkesson, C. Giné in F. Bellour. Odense: Evropska agencija za izobraževanje
                          oseb s posebnimi potrebami in inkluzivno izobraževanje.
                       Florian, L. 2008. »Inclusion: Special or Inclusive Education Future Trends.« Bri-
                          tish Journal of Special Education 35 (4): 202–208.
                       Globačnik, B. 2012. Zgodnjaobravnava. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
                          šolstvo.
                       GülayOgelman,H.,inZ.Seçer.2012.»TheEffectInclusiveEducationPracticedu-
                          ring Preschool Has on the Peer Relations and Sicial Skills of 5–6-Year Olds
                          with Typical Development.« International Journal of Special Education 27
                          (3): 169–175.
                       Jakič Brezočnik, M., P. Šoln Vrbinc in K. Švalj. 2017. »Izzivi za sistemsko ureditev
                          zgodnje obravnave otrok v Republiki Sloveniji.« Šolsko svetovalno delo 21
                          (1): 4–15.
                       Kermauner, A., in J. Plazar. 2019. Prilagojeni pripomočki in metode pri vzgojno-
                          izobraževalnem delu z otroki s posebnimi potrebami. Nova Gorica: Educa.
                       Kiswarday, V. R., in K. Drljić. 2016. »Razvijanje rezilientnosti študentov preko do-
                          življanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi.« Revija za elementarno iz-
                          obraževanje 9 (3): 53–73.
                       Kiswarday, V. R., in M. Rejc. 2022. »Pripomočki za vzgojitelje za detekcijo otrok
                          z avtizmom v prvem starostnem obdobju (1–3).« V Vzgoja in izobraževanje
                          predšolskih otrok prvega starostnega obdobja, uredile S. Čotar Konrad, B.
                          Borota, S. Rutar, K. Drljić in G. Jelovčan, 189–210. Koper: Založba Univerze
                          na Primorskem.
                       Komisija za prenovo vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami.
                          2006. »Kurikulum za vrtce v programih s prilagojenim izvajanjem in do-
                          datno strokovno pomočjo za otroke s posebnimi potrebami.« Strokovni
                          svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje, Ljubljana.
                       Lobe, B. 2006. »Združevanje kvalitativnih in kvantitativnih metod: stara praksa
                          vnovi preobleki?« Družboslovne razprave 22 (53): 55–73.
                       Loughran, B. S. 2012. »Inclusion and Social Cohesion in USA.« V Inkluzija v so-
                          dobni šoli, uredila D. Hozjan in M. Strle, 169–210. Koper: Univerzitetna za-
                          ložba Annales.
                       Mars, K. 2024. »Vzpostavljanje inkluzivno naravnanih oddelkov s prilagojenim
                          programom za predšolske otroke znotraj rednih vrtcev.« Magistrsko delo,
                          Univerza na Primorskem.


                  372
   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377