Page 372 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 372
Vanja R. Kiswarday in Kristina Mars
Evropska agencija za izobraževanje oseb s posebnimi potrebami in inkluzivno
izobraževanje. 2015. »Stališče Agencije glede sistemov inkluzivnega izo-
braževanja.« https://www.european-agency.org/sites/default/files
/PositionPaper-SL.pdf.
Evropska agencija za izobraževanje oseb s posebnimi potrebami in inkluzivno
izobraževanje. 2017. Inkluzivna predšolska vzgoja: novi vpogledi in orodja
– končno zbirno poročilo. UrediliM.Kyriazopoulou, P.Bartolo, E.Björck-
Åkesson, C. Giné in F. Bellour. Odense: Evropska agencija za izobraževanje
oseb s posebnimi potrebami in inkluzivno izobraževanje.
Florian, L. 2008. »Inclusion: Special or Inclusive Education Future Trends.« Bri-
tish Journal of Special Education 35 (4): 202–208.
Globačnik, B. 2012. Zgodnjaobravnava. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
GülayOgelman,H.,inZ.Seçer.2012.»TheEffectInclusiveEducationPracticedu-
ring Preschool Has on the Peer Relations and Sicial Skills of 5–6-Year Olds
with Typical Development.« International Journal of Special Education 27
(3): 169–175.
Jakič Brezočnik, M., P. Šoln Vrbinc in K. Švalj. 2017. »Izzivi za sistemsko ureditev
zgodnje obravnave otrok v Republiki Sloveniji.« Šolsko svetovalno delo 21
(1): 4–15.
Kermauner, A., in J. Plazar. 2019. Prilagojeni pripomočki in metode pri vzgojno-
izobraževalnem delu z otroki s posebnimi potrebami. Nova Gorica: Educa.
Kiswarday, V. R., in K. Drljić. 2016. »Razvijanje rezilientnosti študentov preko do-
življanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi.« Revija za elementarno iz-
obraževanje 9 (3): 53–73.
Kiswarday, V. R., in M. Rejc. 2022. »Pripomočki za vzgojitelje za detekcijo otrok
z avtizmom v prvem starostnem obdobju (1–3).« V Vzgoja in izobraževanje
predšolskih otrok prvega starostnega obdobja, uredile S. Čotar Konrad, B.
Borota, S. Rutar, K. Drljić in G. Jelovčan, 189–210. Koper: Založba Univerze
na Primorskem.
Komisija za prenovo vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami.
2006. »Kurikulum za vrtce v programih s prilagojenim izvajanjem in do-
datno strokovno pomočjo za otroke s posebnimi potrebami.« Strokovni
svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje, Ljubljana.
Lobe, B. 2006. »Združevanje kvalitativnih in kvantitativnih metod: stara praksa
vnovi preobleki?« Družboslovne razprave 22 (53): 55–73.
Loughran, B. S. 2012. »Inclusion and Social Cohesion in USA.« V Inkluzija v so-
dobni šoli, uredila D. Hozjan in M. Strle, 169–210. Koper: Univerzitetna za-
ložba Annales.
Mars, K. 2024. »Vzpostavljanje inkluzivno naravnanih oddelkov s prilagojenim
programom za predšolske otroke znotraj rednih vrtcev.« Magistrsko delo,
Univerza na Primorskem.
372