Page 431 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 431
Celostna zgodnja obravnava otroka z okvaro vida in rizičnimi dejavniki
Preglednica 1 Nadaljevanje s prejšnje strani
Elem. tiflo- Ugotovitve ocene v starosti Ugotovitve ocene v starosti Ugotovitve ocene v starosti
ped. ocene mesecev mesecev mesecev
Kontrastna Uporabljen test: Hiding Uporabljen test: Hiding Uporabljen test: Lea Sym-
občutlji- Heidi Low Contrast Face Heidi Low Contrast Face bols Low Contrast Rest
vost Test (Hyvärinen in Jacob Test (Hyvärinen in Jacob M (HyvärineninJa-
). Otrok pogleda tarčo ). Otrok pogleda cob ). Otrok pogleda
v-odstotnem kontrastu -odstotno kontrastno in poimenuje simbole v
na cm. tarčo na m; , na m; -odstotnem kontrastu
, na cm. na m; v -odstotnem
kontrastu na , m; v -
odstotnem kontrastu na
m; v -odstotnem kon-
trastu na , m; v ,-
odstotnem kontrastu na
, m; v ,-odstotnem
kontrastu na m.
Barvni vid Ocena barvnega vida ni Uporabljen test: razvršča- Barvni vid je bil ocenjen z
bila izvedljiva zaradi otro- nje/urejanje konkretnih Waggonerjevim testom za
kove starosti. predmetov različnih barv barvni vid (Cotter, Lee in
vpare inskupine.Otrok je French ). Barvni vid je
uspešno opravil preizkus. razvit.
Predvidevamo, da je barvni
vid razvit.
Globinski Ocena globinskega vida ni Uporabljen test: test Lang II Uporabljen test: test Lang II
vid bila izvedljiva zaradi otro- (Lang ). (Lang ); test TNO (Rei-
kove starosti. Globinski vid je odsoten. necke in Simons ).
Globinski vid je odsoten.
Vidno po- Uporabljen test: metoda Uporabljen test: metoda Uporabljen test: metoda
lje konfrontacije. Prisotna je konfrontacije. Prisotna je konfrontacije.
zapoznela reakcija na vidno zapoznela reakcija v de- Prisotna je zapoznela re-
tarčo v temporalni smeri snem temporalnem delu vi- akcija v desnem temporal-
in v zgornji polovici peri- dnega polja. V ostalih de- nem delu vidnega polja. V
fernega vidnega polja. V lih perifernega vidnega po- ostalih delih perifernega vi-
ostalih delih perifernega vi- ljajereakcijana vidno tarčo dnega polja je reakcija na
dnega polja je reakcija na primerno hitra. vidno tarčo primerno hitra.
vidno tarčo primerno hitra.
Nadaljevanje na naslednji strani
tenc strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju na področju dela z otroki
s posebnimi potrebami (2017–2021).¹
Po izvedenem izobraževanju so strokovni delavci Centra IRIS skupaj s stro-
kovnimi delavkami vrtca pripravili individualiziran program, posebno pozor-
¹ Spletna stran projekta: https://projektpomoc.splet.arnes.si/.
431