Page 113 - Učilnica za življenje
P. 113

Povezovanje angleščine in spoznavanja okolja v tretjem razredu


             Preglednica 5 Število pridobljenih točk
                        in povprečna ocena
             Število pridobljenih točk  f  f 
                                   ,
                                   ,
                                    ,
                                   ,
                                   ,
                                    ,
                                     ,
                                     ,
                                     ,
                                     ,
                                     ,
                                     ,
                                     ,
                                     ,
                                     ,
                                     ,
             Skupaj                 ,  Slika 4  Primer zapisanega opisa živali


             set (33,33), je bilo v tem sklopu ocenjenih s tremi točkami, kar pomeni, da je
             bila njihova izgovorjava razumljiva, vendar je vsebovala nekaj napak. Sledijo
             učenci s štirimi (30,00) točkami (devet učencev), pri katerih je bila izgovor-
             java dobro razumljiva, vendar je bilo ob tem zaznati vpliv maternega jezika.
             Šest (20,00) jih je doseglo najvišje možno število točk, saj je bila njihova iz-
             govorjava zelo dobro razumljiva. Pri drugem sklopu smo opazili največ težav
             pri izgovorjavi besed, za katere smo pričakovali, da jih učenci že znajo, in jih
             zato nismo posebej utrjevali skozi celotne ure (npr. it eats, a tail, a beak), oz.
             tistih, ki so bile specifične za posamezno žival, gre torej za podatke o hrani ter
             zanimivih dejstvih. Učenci so izraze namreč poznali, vendar so jih večinoma
             izgovorili tako, kot so zapisani.
               Zadnji sklop se je navezoval na stopnjo podpore, ki jo učenec potrebo-
             val pri predstavitvi, ter na količino predstavljenih podatkov. Več kot polovica
             učencev je pri tem sklopu dosegla dve ali tri točke, kar pomeni so ob pod-
             pori zgolj prebrali napisan opis ali predstavili le ključne podatke oz. njihova
             predstavitev živali ni bila dovolj obsežna. Nekaj manj kot polovica (43) je
             dosegla štiri ali pet točk, saj so v glavnem govorili samostojno oz. jim je pri
             predstavitvi le občasno pomagal učitelj.


                                                                            113
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118