Page 111 - Učilnica za življenje
P. 111
Povezovanje angleščine in spoznavanja okolja v tretjem razredu
Slika 2 Primeri izdelane makete življenjskega okolja živali
Pri izdelovanju makete živalskega vrta je bila vključenost učencev na zelo
visoki ravni, saj so bili vključeni v vse faze aktivnosti, od načrtovanja do izde-
lovanja in nenazadnje tudi pospravljanja ob koncu ure. Uporabljali so veliko
domišljije ter bili zelo iznajdljivi. Pri izdelovanju so bili zelo pozorni na razi-
skane podatke, predvsem na življenjsko okolje izbrane živali (slika 2).
Pri nalogi izdelovanja knjižice in opisa (slika 3 na str. 112 in slika 4 na str. 113)
smo sledili napotkom iz učnega načrta, v skladu s katerimi je razvijanje pisnih
zmožnosti predvideno proti koncu tretjega razreda. Zato smo predvideli so-
ustvarjanje preprostih pisnih besedil, z obsežno podporo (v obliki vizualne
podpore, začetih stavkov, obrazcev ipd.).
Analiza govornih predstavitev
Pri zadnji učni uri so učenci izvajali predstavitve svojih živali. Pri tem so si
lahko pomagali s knjižicami ali pa z napisanimi opisi. Med predstavitvami
smo izpolnjevali ocenjevalno lestvico, ki je bila sestavljena iz treh sklopov:
slovnice in besedišča, izgovorjave ter podpore in vsebine. Pri vsakem sklopu
smo določili število točk od nič do pet in na podlagi tega predstavitve učen-
cev tudi analizirali. Tako je lahko učenec skupno dosegel največ 15 in najmanj
0točk.
Iz preglednice 5 (str. 113) je razvidno, da so trije (10,00) učenci dosegli
najvišje možno število točk, torej 15. Pet (16,67) učencev je doseglo 14 točk,
štirje (13,33) 12 točk ter pet (16,67) 11 točk. Po dva (6,67) učenca sta do-
segla 13, deset, osem, šest in pet točk, po en (3,33) pa devet, sedem in štiri
111