Page 108 - Učilnica za življenje
P. 108
Lara Kodrič in Silva Bratož
Preglednica 1 Motivacija učencev za sodelovanje v dejavnostih
Trditev Strinjam se Delno se strinjam Ne strinjam se
f f f f f f
Rad/-a sem sodeloval/-a pri pouku. , , ,
Komaj sem čakal/-a na ure angleščine. , , ,
S takimi dejavnostmi so se mi zdele ure , , ,
angleščine zanimivejše.
Dejavnosti so se mi zdele dolgočasne. , , ,
Rad/-a bi še kdaj izvajal/-a podobne , , ,
dejav.
Preglednica 2 Odziv učencev na izvedene dejavnosti
Trditev Strinjam se Delno se strinjam Ne strinjam se
f f f f f f
Razumel/-a sem vsa navodila. , , ,
Včasih sem težko sledil/-a navodilom , , ,
učiteljice.
Brez težav sem razumel/-a prebrano besedilo. , , ,
Brez težav sem napisal/-a opis živali. , , ,
Težko mi je bilo pisati v angleščini. , , ,
Brez težav sem predstavil/-a svoj končni , , ,
izdelek.
Težko mi je bilo govoriti v angleščini. , , ,
Zanimivo je bilo raziskovati o živali, ki , , ,
smo jo izbrali.
Iskanje podatkov o izbrani živali mi je , , ,
povzročalo težave.
Tema o živalih mi je bila všeč. , , ,
Tema o živalih se mi je zdela težka. , , ,
O živalih sem se naučil/-a veliko novega. , , ,
interes za vključevanje v dejavnosti, ki temeljijo na projektnem delu in razi-
skovalnem učenju. 63 jih je izrazilo navdušenje nad urami angleščine, 70
jih je navedlo, da so radi sodelovali pri pouku, 76 so se ure zdele zanimi-
vejše, medtem ko bi jih kar 80 še kdaj izvajalo podobne dejavnosti. Poleg
tega se je velika večina učencev (83) strinjala, da dejavnosti niso bile dol-
gočasne.
Drugi sklop trditev se je nanašal razvijanje pisne in govorne zmožnosti, ra-
zumevanje navodil v tujem jeziku ter razumevanje in odnos do izbrane te-
matike. Iz preglednice 2 je moč razbrati, da so imeli učenci nekaj težav z razu-
108