Page 25 - Učilnica za življenje
P. 25

Igre za izobraževanje o prilagajanju podnebnim spremembam


                    – učenci razumejo, da lahko podnebne spremembe vodijo do okolj-
                      skih, družbenih in gospodarskih posledic,
                    –učenci razumejo vlogo območij Natura 2000 kot naravnega zave-
                      znika v boju proti podnebnim spremembam,
                    – učenci spoznajo različne ekosistemske pristope v prilagajanju na
                      podnebne spremembe.
                  2. Socialno-čustveni in vedenjski:
                    – učenci razvijejo spoštljiv odnos do ekosistemov in naravnih virov
                      terpozitivnastališčado varovanjanaravein ohranjanjaekosistem-
                      skih storitev,
                    – učenci razvijejo spretnosti sodelovanja, sporazumevanja in dogo-
                      varjanja, npr. pri zagovarjanju ukrepov za prilagajanje, ter so bolj
                      motivirani za aktivno sodelovanje pri ukrepih za prilagajanje.

             SMHI Climate Adaptation Game (Neset idr., 2020)
               Jezik Angleški, švedski.
               Spletna stran https://www.smhi.se/en/climate/education/adaptation
                 -game-1.153788.
               Ključne vsebine
                 – Podnebna tveganja.
                 – Različne vrste ukrepov za prilagajanje na podnebne spremembe v ur-
                   banem okolju in kmetijskem sektorju.
                 – Družbene posledice podnebnih sprememb (vplivi na različne sek-
                   torje gospodarstva in družbene vidike ter ranljive skupine prebival-
                   stva).
                 – Cilji trajnostnega razvoja.
               Pričakovani učni dosežki
                  1. Kognitivni:
                    – učenci poznajo različna podnebna tveganja v mestih in kmetijski
                      krajini ter ukrepe za prilagajanje na podnebne spremembe,
                    – učenci lahko naštejejo nekatere potrebe po prilagajanju in pred-
                      nosti ukrepanja,
                    – učenci razumejo dileme pravičnosti pri reševanju problematik pri-
                      lagajanja na podnebne spremembe (neenakost pri stroških in ko-
                      ristih podnebne krize ipd.),
                    – učenci lahko naštejejo nekatere cilje trajnostnega razvoja in ute-
                      meljijo pomen doseganja teh ciljev za blaginjo skupnosti.
                  2. Socialno-čustveni in vedenjski:
                    – učenci pridobijo kompetence za sodelovanje, sporazumevanje in


                                                                             25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30