Page 25 - Učilnica za življenje
P. 25
Igre za izobraževanje o prilagajanju podnebnim spremembam
– učenci razumejo, da lahko podnebne spremembe vodijo do okolj-
skih, družbenih in gospodarskih posledic,
–učenci razumejo vlogo območij Natura 2000 kot naravnega zave-
znika v boju proti podnebnim spremembam,
– učenci spoznajo različne ekosistemske pristope v prilagajanju na
podnebne spremembe.
2. Socialno-čustveni in vedenjski:
– učenci razvijejo spoštljiv odnos do ekosistemov in naravnih virov
terpozitivnastališčado varovanjanaravein ohranjanjaekosistem-
skih storitev,
– učenci razvijejo spretnosti sodelovanja, sporazumevanja in dogo-
varjanja, npr. pri zagovarjanju ukrepov za prilagajanje, ter so bolj
motivirani za aktivno sodelovanje pri ukrepih za prilagajanje.
SMHI Climate Adaptation Game (Neset idr., 2020)
Jezik Angleški, švedski.
Spletna stran https://www.smhi.se/en/climate/education/adaptation
-game-1.153788.
Ključne vsebine
– Podnebna tveganja.
– Različne vrste ukrepov za prilagajanje na podnebne spremembe v ur-
banem okolju in kmetijskem sektorju.
– Družbene posledice podnebnih sprememb (vplivi na različne sek-
torje gospodarstva in družbene vidike ter ranljive skupine prebival-
stva).
– Cilji trajnostnega razvoja.
Pričakovani učni dosežki
1. Kognitivni:
– učenci poznajo različna podnebna tveganja v mestih in kmetijski
krajini ter ukrepe za prilagajanje na podnebne spremembe,
– učenci lahko naštejejo nekatere potrebe po prilagajanju in pred-
nosti ukrepanja,
– učenci razumejo dileme pravičnosti pri reševanju problematik pri-
lagajanja na podnebne spremembe (neenakost pri stroških in ko-
ristih podnebne krize ipd.),
– učenci lahko naštejejo nekatere cilje trajnostnega razvoja in ute-
meljijo pomen doseganja teh ciljev za blaginjo skupnosti.
2. Socialno-čustveni in vedenjski:
– učenci pridobijo kompetence za sodelovanje, sporazumevanje in
25