Page 26 - Učilnica za življenje
P. 26
Liliana Vižintin
dogovarjanja pri zagovarjanju ali oblikovanju ukrepov za prilaga-
janje na podnebne spremembe,
– učenci bolje razumejo kompleksnost podnebnih sprememb in
možneposlediceizbireposameznikovgledenajprimernejšihukre-
pov ter so bolj motivirani za spremembo lastnih vedenjskih vzor-
cev.
Climate Smart platform, iAdapt Game (Hügel in Davies, 2022)
Jezik Angleški.
Spletna stran https://climatesmart.ie/game.
Ključne vsebine
– Prilagajanja obalnih mest na posledice podnebnih sprememb (pred-
vsem tveganja zaradi poplavljanja).
– Zelena in siva infrastruktura.
– Ekosistemski, infrastrukturni in vedenjski ukrepi za prilagajanje.
– Stroški, prednosti in slabosti ukrepov za prilagajanje na podnebne
spremembe v mestih.
– Odpornost na podnebne spremembe.
Pričakovani učni dosežki
1. Kognitivni:
– učenci znajo našteti različne vrste infrastrukturnih ukrepov, po-
membnih za prilagajanje in povečanje odpornosti mest na pod-
nebne spremembe,
– učenci razumejo razliko med zeleno in sivo infrastrukturo,
– učenci spoznajo različne korake načrtovanja, posvetovanja z de-
ležniki, revizije projektov in sprejemanja odločitev za implemen-
tacijo ukrepov za prilagajanje na podnebne spremembe,
– učenci razumejo posledice nepravilnega načrtovanja in sprejema-
nja odločitev glede prilagajanja ali neukrepanja, kar lahko vodi
tudi do izgube življenj.
2. Socialno-čustveni in vedenjski:
– učenci pridobijo kompetence za sodelovanje, sporazumevanje in
dogovarjanje pri zagovarjanju ali oblikovanju ukrepov za prilaga-
janje na podnebne spremembe ter so bolj motivirani za aktivno
sodelovanje pri ukrepih za prilagajanje.
Maladaptation Game (Asplund, 2020)
Jezik Angleški, švedski, finski.
Spletna stran http://visual.itn.liu.se/mgame/index.html.
26