Page 26 - Učilnica za življenje
P. 26

Liliana Vižintin


                           dogovarjanja pri zagovarjanju ali oblikovanju ukrepov za prilaga-
                           janje na podnebne spremembe,
                         – učenci bolje razumejo kompleksnost podnebnih sprememb in
                           možneposlediceizbireposameznikovgledenajprimernejšihukre-
                           pov ter so bolj motivirani za spremembo lastnih vedenjskih vzor-
                           cev.

                  Climate Smart platform, iAdapt Game (Hügel in Davies, 2022)
                    Jezik Angleški.
                    Spletna stran https://climatesmart.ie/game.
                    Ključne vsebine
                      – Prilagajanja obalnih mest na posledice podnebnih sprememb (pred-
                        vsem tveganja zaradi poplavljanja).
                      – Zelena in siva infrastruktura.
                      – Ekosistemski, infrastrukturni in vedenjski ukrepi za prilagajanje.
                      – Stroški, prednosti in slabosti ukrepov za prilagajanje na podnebne
                        spremembe v mestih.
                      – Odpornost na podnebne spremembe.
                    Pričakovani učni dosežki
                       1. Kognitivni:
                         – učenci znajo našteti različne vrste infrastrukturnih ukrepov, po-
                           membnih za prilagajanje in povečanje odpornosti mest na pod-
                           nebne spremembe,
                         – učenci razumejo razliko med zeleno in sivo infrastrukturo,
                         – učenci spoznajo različne korake načrtovanja, posvetovanja z de-
                           ležniki, revizije projektov in sprejemanja odločitev za implemen-
                           tacijo ukrepov za prilagajanje na podnebne spremembe,
                         – učenci razumejo posledice nepravilnega načrtovanja in sprejema-
                           nja odločitev glede prilagajanja ali neukrepanja, kar lahko vodi
                           tudi do izgube življenj.
                       2. Socialno-čustveni in vedenjski:
                         – učenci pridobijo kompetence za sodelovanje, sporazumevanje in
                           dogovarjanje pri zagovarjanju ali oblikovanju ukrepov za prilaga-
                           janje na podnebne spremembe ter so bolj motivirani za aktivno
                           sodelovanje pri ukrepih za prilagajanje.

                  Maladaptation Game (Asplund, 2020)
                    Jezik Angleški, švedski, finski.
                    Spletna stran http://visual.itn.liu.se/mgame/index.html.


                  26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31