Page 24 - Učilnica za življenje
P. 24

Liliana Vižintin


                  se razvija znanje, ki je povezano z lokalnimi življenjskimi okoliščinami, in da
                  se igrifikaciji dodajajo druge učne metode, npr. problemsko naravnane raz-
                  prave, razgovori, debate, igre vlog ipd. Prav tako je pomembno, da se vsebine
                  aktualizirajo.
                    Na podlagi pregleda literature (Asplund, 2020; Neset idr., 2020; Vižintin,
                  2022; Hügel in Davies, 2022) smo tudi ugotovili, da se pri analizi rezultatov
                  na novo oblikovanih iger lahko ovrednotijo različni vidiki, kot so vsebina, za-
                  snova igre in tudi učni dosežki, in sicer z uporabo različnih metodologij (vpra-
                  šalniki, fokusne skupine, diskusije ipd.). Pri učnih dosežkih se večkrat vredno-
                  tijo samo kognitivni, saj je morebitne socialno-čustvene in vedenjske veliko
                  težje ocenjevati. Kljub temu menimo, da je ovrednotenje vseh navedenih uč-
                  nih dosežkov še posebej pomembno. Zato smo se odločili, da jih v pregledu
                  dodamo kot pričakovane učne dosežke.

                  Spletni izobraževalni portal ECO-SMART (Vižintin, 2022)
                    Jezik Slovenski, italijanski.
                    Spletna stran https://www.eco-smart.si/.
                    Ključne vsebine
                      – Ekosistemi in ekosistemske storitve.
                      – Podnebne spremembe in njihove posledice na ekosisteme in sku-
                        pnosti (predvsem obalna območja).
                      – Značilnosti obalnih območji znotraj omrežja Natura 2000.
                      – Plačila za ekosistemske storitve.
                      – Pomen biotske pestrosti za blaženje podnebnih sprememb in prila-
                        gajanje nanje.
                      – Vpliv podnebnih sprememb na biotsko pestrost, širjenje invazivnih
                        vrst ipd.
                      – Prilagajanje na podnebne spremembe z ekosistemskimi pristopi.
                    Pričakovani učni dosežki
                       1. Kognitivni:
                         – učenci spoznajo ekosistemske storitve lokalnih ekosistemov,
                         – učenci se seznanijo s celovitimi pristopi v vrednotenju ekosis-
                           temov in njihovih storitev ter razumejo gospodarsko, ekološko,
                           estetsko vrednost le-teh,
                         – učenci znajo razložiti pomen biotske pestrosti za zagotavljanje
                           ekosistemskih storitev,
                         – učenci raziščejo posledice podnebnih sprememb na lokalne eko-
                           sisteme in skupnosti ter preučijo mogoča tveganja za ljudi in eko-
                           sisteme,


                  24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29