Page 48 - Učilnica za življenje
P. 48

Janja Plazar in Anja Cijan


                       Battelli, C., in Dolenc Orbanić, N. (2011). Napačne predstave v naravoslovju. V
                          M. Cotič, V. Medved Udovič in S. Starc (ur.), Razvijanje različnih pismenosti
                          (str. 275–282). Annales.
                       Cijan, A. (2023). Vpliv izkustvenega učenja na znanje in odnos do deževnikov in
                          komposta pri prvošolcih [Neobjavljeno magistrsko delo]. Univerza na Pri-
                          morskem.
                       Conezio, K., in French, L. (2002). Science in the preschool classroom. YoungChil-
                          dren, 57(5), 12–18.
                       Driver, R., in Ericson, J. (1978). Pupils and paradigms: A revew of literature rela-
                          ted to concept development in adolescent science students. Studies Sci-
                          ence Education, 5(3), 61–84.
                       Eshach, H., in Fried, M. N. (2005). Should science be taught in early childhood?
                          Journal of Science Education and Technology, 14(3), 315–336.
                       Ferk Savec, V. (2014). Aktivni pouk naravoslovja: primeri pristopov PARSELS,
                          PROFILES in VAUK. V I. Devetak in M. Metljak (ur.), Inovativno poučevanje
                          naravoslovjainspodbujanjenaravoslovnepismenostivosnovniinsrednjišoli
                          (str. 45–56). Pedagoška fakulteta.
                       Field, A. P., in Davey, G. C. (2001). Conditioning models of childhood anxiety. V
                          W. K. Silverman in P. D. A. Treffers (ur.), Anxiety disorders in children and ado-
                          lescents: Research, assessment and intervention (str. 187–211). Cambridge
                          University Press.
                       Field, A. P., in Lawson, J. (2003). Fear information and the development of fe-
                          ars during childhood: Effects on implicit fear responses and behavioural
                          avoidance. Behaviour Research and Therapy, 41(11), 1277–1293.
                       Hadzigeorgiou, Y. (2002). A study of the development of the concept of me-
                          chanical stability in preschool children. ResearchinScienceEducation,32(3),
                          373–391.
                       Jelnikar, M., in Vardjan, F. (1983). Moj vrt – moje veselje. ČGP Kmečki glas.
                       Korban Črnjavič, M., in Hus, V. (2009). Stališče učiteljev do izkustvenega učenja
                          in poučevanja predmeta spoznavanje okolja. Revijazaelementarnoizobra-
                          ževanje, 2(1), 73–81.
                       Kožuh, V., in Plazar, J. (2021). Pregled vrednotenj naravoslovnega znanja v pr-
                          vem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole. Revija za elemen-
                          tarno izobraževanje, 14(2), 257–280.
                       Kramar, M. (2009). Pouk. Educa.
                       Krnel, D. (2008). Narava. V L. Marjanovič Umek (ur.), Otrok v vrtcu: priročnik h
                          Kurikulu za vrtce (str. 157–175). Založba Obzorja.
                       Marentič Požarnik, B. (2000). Psihologija učenja in pouka. DZS.
                       Marjanovič Umek, L., in Zupančič, M. (2004). Socialni in moralni razvoj v zgo-
                          dnjem otroštvu. V L. Marjanovič Umek, M. Zupančič, U. Fekonja, T. Kavčič,
                          S. Svetina, T. Ravnik Tomazo in B. Bratanič (ur.), Razvojna psihologija (Zv. 2,
                          str. 553–571). Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete.


                  48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53