Page 47 - Rok, Marija. 2015. Poti v zaposljivost. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 47
5.3 Zbiranje podatkov
odzivnost je posledica dejstva, da je to ena od obveznosti študenta pri pred-
metu Strokovna praksa. V Tabeli 6 prikazujemo vzorec respondentov ozi-
roma strukturne značilnosti vzorca. V analizo je bilo vključenih 48 štu-
dentov 2. letnika in 160 študentov 3. letnika. 82 % študentov je bilo redno
vpisanih, 73 % jih je bilo ženskega spola. Med njimi je bilo 2,4 % tujih dr-
žavljanov.
Tabela 6: Deskriptivni prikaz značilnosti vzorca respondentov.
Strokovni študijski programi
Študenti Management turis- Management turis- Mediacija v turizmu Skupno
2. letnik tičnih destinacij tičnih podjetij
3. letnik - 48
redni - 48 57 160
izredni 57 171
ženske 103 - - 37
moški 46 152
69 45 11 56 47
34 3
77 29
26 19
Vir: avtorica.
5.3 Zbiranje podatkov
Vsa posameznikova prizadevanja, vlaganja in zavzemanja za večjo zaposlji-
vost se zabeleži v dokumentih, kot sta življenjepis (curriculum vitae – CV)
in motivacijsko pismo. Vsak študent, vključen v raziskavo, je pripravil svoj
CV in motivacijsko pismo za izbranega delodajalca, katerega je identificiral
kot ciljno organizacijo za namen zaposlitve ali opravljanja strokovne pra-
kse. Oba dokumenta je pripravil v slovenskem in angleškem jeziku, torej
tudi za potrebe morebitne prakse ali zaposlitve v tujini. Predhodno so štu-
denti opravili krajši praktikum, kjer so se seznanili s tematiko komunici-
ranja z delodajalci.
Študent je dokumente naložil v e-učilnici. Za pripravo CV je upora-
bil predlogo Europass CV, ki je strukturirana po poglavjih: osebni podat-
ki, ciljno področje prijave, pridobljene delovne izkušnje, izobraževanja in
usposabljanja, opis kompetenc: jezikovnih, komunikacijskih, organizacij-
skih, strokovnih, računalniških in drugih, dodatni podatki: projekti, pri-
znanja in nagrade, konference, seminarji, predstavitve, objave, članstva in
reference. Motivacijsko pismo pa je študent oblikoval skladno s pravili po-
slovne korespondence; v tem okviru pa naj bi se študent izkazal s čim bolj
originalnim in inovativnim pristopom, se prilagodil potrebam izbranega
delodajalca in razpisanega ali želenega delovnega mesta. V motivacijskem
odzivnost je posledica dejstva, da je to ena od obveznosti študenta pri pred-
metu Strokovna praksa. V Tabeli 6 prikazujemo vzorec respondentov ozi-
roma strukturne značilnosti vzorca. V analizo je bilo vključenih 48 štu-
dentov 2. letnika in 160 študentov 3. letnika. 82 % študentov je bilo redno
vpisanih, 73 % jih je bilo ženskega spola. Med njimi je bilo 2,4 % tujih dr-
žavljanov.
Tabela 6: Deskriptivni prikaz značilnosti vzorca respondentov.
Strokovni študijski programi
Študenti Management turis- Management turis- Mediacija v turizmu Skupno
2. letnik tičnih destinacij tičnih podjetij
3. letnik - 48
redni - 48 57 160
izredni 57 171
ženske 103 - - 37
moški 46 152
69 45 11 56 47
34 3
77 29
26 19
Vir: avtorica.
5.3 Zbiranje podatkov
Vsa posameznikova prizadevanja, vlaganja in zavzemanja za večjo zaposlji-
vost se zabeleži v dokumentih, kot sta življenjepis (curriculum vitae – CV)
in motivacijsko pismo. Vsak študent, vključen v raziskavo, je pripravil svoj
CV in motivacijsko pismo za izbranega delodajalca, katerega je identificiral
kot ciljno organizacijo za namen zaposlitve ali opravljanja strokovne pra-
kse. Oba dokumenta je pripravil v slovenskem in angleškem jeziku, torej
tudi za potrebe morebitne prakse ali zaposlitve v tujini. Predhodno so štu-
denti opravili krajši praktikum, kjer so se seznanili s tematiko komunici-
ranja z delodajalci.
Študent je dokumente naložil v e-učilnici. Za pripravo CV je upora-
bil predlogo Europass CV, ki je strukturirana po poglavjih: osebni podat-
ki, ciljno področje prijave, pridobljene delovne izkušnje, izobraževanja in
usposabljanja, opis kompetenc: jezikovnih, komunikacijskih, organizacij-
skih, strokovnih, računalniških in drugih, dodatni podatki: projekti, pri-
znanja in nagrade, konference, seminarji, predstavitve, objave, članstva in
reference. Motivacijsko pismo pa je študent oblikoval skladno s pravili po-
slovne korespondence; v tem okviru pa naj bi se študent izkazal s čim bolj
originalnim in inovativnim pristopom, se prilagodil potrebam izbranega
delodajalca in razpisanega ali želenega delovnega mesta. V motivacijskem