Page 148 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 148
razvijanje kakovosti na univerzi na primorskem

Kompetence Diplomanti ZN Študenti ZN
V času študija sem … Povprečje St. odklon Povprečje St. odklon

… pridobil/a spretnosti in veščine, ki mi omogo- 4,0 1,1 4,17 0,93
čajo prepoznavanje potreb pacientov, svojcev in
drugih uporabnikov. 4,0 1,0 4,08 1,04
… pridobil/a spretnosti in veščine, ki mi omogo-
čajo komuniciranje s pacienti, svojci in drugimi 3,7 1,2 3,94 1,13
uporabniki.
… pridobil/a spretnosti in veščine, ki mi omogo- 3,7 1,1 3,95 1,05
čajo samostojno izvajanje strokovnih intervencij. 4,2 1,0 4,05 1,00
… pridobil/a spretnosti in veščine, ki mi omogo- 3,6 1,1 3,70 1,05
čajo izvajanje diagnostičnih in terapevtskih po- 4,0 1,2 3,94 1,18
stopkov in posegov. 3,7 1,0 3,65 1,03
… razvil/a etične in profesionalne vrednote. 4,0 1,0 4,10 1,02
… se naučil/a reševati strokovne in organizacij- 4,1 0,9 3,80 1,13
ske probleme. 3,9 1,1 3,94 1,14
… razvil/a spretnosti in veščine za sodelovanje in
timsko delo. 4,0 1,0 3,98 1,12
… se naučil/a izvajati aktivnosti za poučevanje
različnih uporabnikov.
… pridobil/a znanja in veščine, ki zagotavljajo ka-
kovostne in varne postopke dela.
… bil/a na splošno zadovoljen/a z učitelji in s ka-
kovostjo izobraževanja.
… bil/a na splošno zadovoljen/a z mentorji in s ka-
kovostjo usposabljanja v delovnem okolju.
… na splošno bil kot študent/ka zadovoljen/a s
pridobljenim znanjem, spretnostmi in pridoblje-
nimi sposobnostmi za izvajanje poklica.

Najvišjo povprečno stopnjo strinjanja (povprečje 4,17) so anketirani študenti ZN iz-
razili s trditvijo, da so se v času študija najbolj naučili prepoznavanja potreb pacientov, svoj-
cev in drugih uporabnikov. Najmanj so se anketirani študenti ZN strinjali s trditvijo, da so
se v času študija se naučili izvajati aktivnosti za poučevanje različnih uporabnikov (povpre-
čje 3,65). Drugi odgovori so razvidni v Preglednici 21.

Preglednica 21 prikazuje stopnjo strinjanja s trditvami o pridobljenih kompetencah
tekom študija tako diplomantov kot študentov PSD. Ocena 5 predstavlja popolno strinja-
nje in ocena 1 popolno nestrinjanje.
Po oceni anketiranih diplomantov PSD so najbolj razvili spretnosti in veščine, ki omogo-
čajo uporabo kritičnega mišljenja in izvajanje poklicnih aktivnosti (povprečje 3,9). Najnižje
(povprečje 3,0) pa je bilo ocenjeno splošno zadovoljstvo s pridobljenim znanjem, spretnost-
mi in pridobljenimi kompetencami. Drugi odgovori so razvidni v Preglednici 22.

Najvišjo povprečno stopnjo strinjanja (povprečje 3,67) so anketirani študenti PSD iz-
razili s trditvijo »V času študija sem se naučil/a izvajati aktivnosti za poučevanje različnih
uporabnikov«. Najnižjo (povprečje 3,22) pa trditev »V času študija sem pridobil/a spretno-
sti in veščine, ki mi omogočajo samostojno izvajanje strokovnih intervencij«. Drugi odgo-
vori so razvidni v Preglednici 22.

146
   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153