Page 185 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 185
ovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa ...

Študentje so ocenjevali, kako so kompetence, ki si jih pridobijo tekom študija, uporabne na
trgu dela (Preglednica 41). Povprečna ocena 3,37 nakazuje, da študentje niso preveč prepri-
čani, da so si pridobili kompetence, ki so na trgu dela cenjene. V nadaljevanju vprašalni-
ka smo želeli izvedeti, kako ocenjujejo kakovost in količino pridobljenega teoretičnega in
praktičnega znanja (Preglednica 42).

Preglednica 42: Ocena pridobljenih znanj in kompetenc (1 – zelo nizka, 2 – nizka, 3 – niti
niti, 4 – visoka, 5 – zelo visoka).

Ocena 1 2 3 4 5 povprečna
ocena
uporabnosti pridobljenih kompetenc na trgu dela
kakovosti pridobljenega teoretičnega znanja 1,5 12,3 39,2 41,7 5,4 3,37
količina pridobljenega teoretičnega znanja
kakovosti pridobljenega praktičnega znanja 0,0 4,9 27,6 57,6 9,9 3,72
količina pridobljenega praktičnega znanja
0,0 4,5 24,1 58,8 12,6 3,79

2,5 8,9 28,1 47,8 12,8 3,60

4,5 16,8 26,7 42,1 9,9 3,36

Iz rezultatov sklepamo, da imajo študenti občutek, da so si s študijem pridobili več
teoretičnih kot praktičnih znanj. Le petina (23,0 %) jih meni, da je količina teoretičnih in
praktičnih znanj, pridobljenih v študijskem programu, uravnotežena (Preglednica 43). Me-
nijo tudi, da je kakovost pridobljenih teoretičnih znanj v povprečju višja od kakovosti pri-
dobljenih praktičnih znanj. Med odgovori smo zasledili predloge študentov, v katerih na-
vajajo, da bi fakulteta lahko organizirala različne dejavnosti z otroki kot na primer varstvo,
delavnice za otroke, interesne dejavnosti itd. S takimi dejavnostmi bi lahko študentje pri-
dobivali praktična znanja in izkušnje.

Preglednica 43: Ocena razmerja med obsegom teoretičnih in praktičnih vsebin.

Razmerje f F%
je uravnoteženo 47 23,0
preveč teoretičnih in premalo praktičnih vsebin 152 74,5
preveč praktičnih in premalo teoretičnih vsebin 2 1,0
drugo 3 1,5
skupno 204 100,0

Po mnenju večine (69,5 %) so učni načrti programa sestavljeni tako, da je razmerje
med samostojnim delom in kontaktnimi urami uravnoteženo (Preglednica 44). Za samo-
stojno učenje na domu večina (59,6 %) porabi do 2 uri na dan.

Preglednica 44: Ocena razmerja med samostojnim učenjem in kontaktnimi urami.

Razmerje f F%
je uravnoteženo 141 69,5
preveč samostojnega učenja in premalo kontaktnih ur 37 18,2
preveč kontaktnih ur in premalo samostojnega učenja 21 10,3
drugo 4 2,0
skupno 203 100,0

Rezultati ankete nakazujejo, da so naši študenti s študijem na UP PEF večinoma
(62,3 %) zadovoljni (Preglednica 45).

183
   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190