Page 184 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 184
razvijanje kakovosti na univerzi na primorskem

Zadovoljstvo študentov s študijem

Študentje so ocenili, v kolikšni meri so zadovoljni z vsebinsko zasnovo študija, organizacijo
in izvedbo študija. Poleg tega smo želeli vedeti, ali so zadovoljni z upoštevanjem različnosti
potreb študentov. Iz Preglednice 40 je razvidno, da so najmanj zadovoljni z organizaci-
jo študija, in sicer z urniki in obveščanjem (3,13). Nekoliko bolje so ocenili izvedbo (3,50)
in vsebinsko zasnovo študija (3,51), najbolj pa so zadovoljni z upoštevanjem kulturne, učne,
družbene in socialne različnosti potreb študentov (3,57).

Preglednica 40: Ocena zadovoljstva študija na UP PEF (1 – sploh nisem zadovoljen, 2 – ni-
sem zadovoljen, 3 – niti niti, 4 – sem zadovoljen, 5 – zelo sem zadovoljen).

Zadovoljstvo 1 2 3 4 5 povprečna
ocena
Z vsebinsko zasnovo študija (predmetnik, vsebine)
Z organizacijo študija (urniki, obveščanje) 2,4 12,7 25,4 51,2 8,3 3,50
Z izvedbo študija (predavanja, vaje, seminarji, praksa)
Z upoštevanjem različnih potreb učencev 8,3 22,1 26,0 35,8 7,8 3,13

1,5 11,8 30,4 46,6 9,8 3,51

3,4 9,3 27,0 47,1 13,2 3,57

Pri izvedbi študijskega procesa bi študentje spremenili predvsem urnike (Preglednica
41). Poudarili so, da si želijo bolj enakomerne in strnjene razporeditve ur. Moti jih, da ima-
jo veliko prostih ur med predmeti in da so do večernih ur na fakulteti. Pričakujejo tudi,
da urnike dobijo pravočasno, vsaj teden ali dva pred začetkom študijskega procesa, saj bi si
tako lažje razporedili obštudijske dejavnosti. Omenili so tudi, da bi bilo dobro, če bi bili
urniki prilagojeni vozačem. Glede obveščanja si študentje želijo, da bi informacije pridobi-
li pravočasno, tako po SMS-sporočilih kot po elektronski pošti. 14,6 % študentov je zapi-
salo, da bi spremenilo način poučevanja, 10,6 % pa način ocenjevanja (Preglednica 41). Pri
ocenjevanju so predlagali, da bi bilo več ustnih izpitov in več ocenjevanja praktičnega dela
ter da bi izpit opravili lahko z več kolokviji. Podarili so, da pri nekaterih profesorjih predol-
go čakajo na rezultate izpita. Način poučevanja bi študenti spremenili tako, da bi postala
predavanja bolj zanimiva in bolj povezana s situacijami v šoli. Predlagajo manj frontalne-
ga pouka in večjo aktivnost študentov med predavanji. Poleg tega si želijo več praktičnega
dela, uporabnih vaj in timskega dela. Tudi IKT si želijo pogosteje uporabljati, zlasti bi se
radi naučili rokovati z interaktivno tablo (predlagajo tečaj). Menijo, da interaktivne table
na fakulteti niso izkoriščene v zadostni meri, saj se uporabljajo zgolj za prikazovanje pred-
stavitev.

Preglednica 41: Odgovori na vprašanje »Kaj bi spremenili pri izvedbi študijskega procesa?«

Kaj bi spremenili f F%
urnike 122 35,0
način obveščanja 45 12,9
način ocenjevanja 37 10,6
način poučevanja 51 14,6
uporabo IKT sredstev 46 13,2
odnos do študentov 21 6,0
drugo 27 7,7
skupno 349 100,0

182
   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189