Page 186 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 186
razvijanje kakovosti na univerzi na primorskem

Preglednica 45: Ocena splošnega zadovoljstva s študijem na UP PEF.

Zadovoljstvo s študijem f F%
sploh nisem zadovoljen 0 0,0
nisem zadovoljen 8 3,9
niti nezadovoljen niti zadovoljen 39 19,1
sem zadovoljen 127 62,3
zelo sem zadovoljen 30 14,7
skupno 204 100,0

Študentje bi si v času študija želeli pridobiti več kompetenc za delo z otroki s posebni-
mi potrebami, saj so ti vključeni v redne šole. Premalo so pripravljeni na delo z učenci tujci.
Poleg tega si želijo več vsebin, s katerimi bi si pridobili kompetence za razredništvo in delo s
starši (vodenje govorilnih ur in roditeljskih sestankov). Kljub temu, da so to generacije z vi-
soko digitalno pismenostjo, se še vedno ne počutijo dovolj kompetentne za delo z IKT, zato
si želijo med študijem pridobiti še več izkušenj in znanja, s katerimi bi bili ustrezno pripra-
vljeni na uporabo IKT pri pouku (npr. delo z interaktivnimi tablami). Na študiju pogrešajo
ustvarjalnost, saj si želijo več likovnih in dramskih vsebin ter raznih ustvarjalnih delavnic.
Zavedajo se tudi pomena poznavanja slovenskega jezika, zato si želijo več teh vsebin. Meni-
jo, da bi bilo dobro, če bi opravili tečaj prve pomoči in plavanja ter kolesarski tečaj, saj se za-
vedajo njihove pomembnosti.

Preveč pa imajo po njihovem mnenju teoretičnih vsebin pri splošnih predmetih, zla-
sti tistih, pri katerih gre za nadgradnjo srednješolskega znanja. Tudi seminarskih nalog je
po njihovem mnenju preveč. Študentje menijo, da bi bilo dobro nekatere predmete združiti.
Predlagajo, da bi se združili naravoslovni kot tudi družboslovni splošni predmeti z didak-
tiko. Poleg tega bi se jim zdela smiselna združitev pedagoške in razvojne psihologije. Tudi
pri slovenskem jeziku ne želijo, da bi bil tako razdrobljen na več predmetov, ampak da bi te
združili v celoto.

Želeli smo izvedeti, koliko truda študentje vložijo v študij. Skoraj polovica študentov
(46,6 %) je prepričana, da ga vložijo veliko (Preglednica 46). Redki (5,4 %) menijo, da je za
uspešnost pri študiju potrebno le malo truda. Nekaj je tudi takih (8,8 %), ki v študij vloži-
jo zelo veliko truda.

Preglednica 46: Ocena vloženega truda v študij na UP PEF.

Ocena vloženega truda f F%
nič 0 0,0
malo 11 5,4
srednje 80 39,2
veliko 95 46,6
zelo veliko 18 8,8
skupno 204 100,0

Študij na UP PEF se večini (52,0 %) zdi zahteven (Preglednica 47). Nekaj več kot tre-
tjina vprašanih (37,7 %) ga je ocenila kot srednje zahtevnega. Le redkim pa se študij zdi zelo
zahteven (1,0 %) oziroma zelo nezahteven (2,0 %).

184
   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191