Page 140 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 140
eratura
Downes, S. (). E-learning .. Pridobljeno s http://elearnmag.acm.org/featured
.cfm?aid=
Duke, B., Harper, G., in Johnston, M. (). Connectivism. The International HELT Re-
view (Special issue), –.
Dumont, H., in Istance D. (). Analiziranje in oblikovanje učnih okolij za . stoletje.
V H. Dumont, D. Istance in F. Benavides (ur.), O naravi učenja: uporaba raziskav za
navdih prakse (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Duval, R. (). The cognitive analysis of problems of comprehension in the learning
of mathematics. Mediterranean Journal for research in Mathematics Education,
(), –.
Eisner, E. (). Preparing for today and tomorrow. Educational Leadership, (), –
.
Eržen, V. (). Ocenjevanje in učenje: splošni trendi. V A. Žakelj in M. Borstner (ur.),
Razvijanje in vrednotenje znanja (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.
Eurydice. (). Pomembni podatki o učenju in inovacijah z IKT po šolah v Evropi .
Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.
Feiman-Nemser, S., in Buchman, M. (). Pitfals of experience in teacher preparati-
on. Teachers College Record, (), –.
Franchi, E. (). La matematica nella scuola elementare. Brescia: La Scuola.
Frobisher, L. (). Problems, investigations and an investigative approach. V A. Or-
ton in G. T. Wain (ur.), Issues in teaching mathematics (str. –). London; New
York: Cassell.
Gabrielli, S., Mirabella, V., Kimani, S., in Catarci, T. (). A boosting approach to econ-
tent development for learners with special needs. Educational Technology & So-
ciety, (), –.
Gagne, R. M. (). The conditions of learning and theory of instruction. New York, NY:
Holt, Rinehart & Winston.
Gaukroger, S. (). Narava abstraktnega mišljenja: filozofski vidiki Descartesovega
dela v algebri. Filozofski vestnik, (), –.
Gellert, U. (). Didactic material confronted with the concept of mathematical li-
teracy. Educational Studies in Mathematics, (–), –.
Gerlič, I. (). Sodobna informacijska tehnologija v izobraževanju. Ljubljana: DZS.
Gerlič, I. (). Stanje in trendi uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT)
v slovenskih osnovnih šolah (poročilo o raziskovalni nalogi za leto ). Univerza
v Mariboru, Maribor.
Gerlič, I. (). Stanje in trendi uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT)
v slovenskih osnovnih šolah (poročilo o raziskovalni nalogi za leto ). Univerza
v Mariboru, Maribor.
Gerlič, I. (). Informacijsko komunikacijske tehnologije v slovenskih osnovnih šolah:
stanje in možnosti. Maribor: Fakulteta za naravoslovje in matematiko; Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo in šport.
Downes, S. (). E-learning .. Pridobljeno s http://elearnmag.acm.org/featured
.cfm?aid=
Duke, B., Harper, G., in Johnston, M. (). Connectivism. The International HELT Re-
view (Special issue), –.
Dumont, H., in Istance D. (). Analiziranje in oblikovanje učnih okolij za . stoletje.
V H. Dumont, D. Istance in F. Benavides (ur.), O naravi učenja: uporaba raziskav za
navdih prakse (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Duval, R. (). The cognitive analysis of problems of comprehension in the learning
of mathematics. Mediterranean Journal for research in Mathematics Education,
(), –.
Eisner, E. (). Preparing for today and tomorrow. Educational Leadership, (), –
.
Eržen, V. (). Ocenjevanje in učenje: splošni trendi. V A. Žakelj in M. Borstner (ur.),
Razvijanje in vrednotenje znanja (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.
Eurydice. (). Pomembni podatki o učenju in inovacijah z IKT po šolah v Evropi .
Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.
Feiman-Nemser, S., in Buchman, M. (). Pitfals of experience in teacher preparati-
on. Teachers College Record, (), –.
Franchi, E. (). La matematica nella scuola elementare. Brescia: La Scuola.
Frobisher, L. (). Problems, investigations and an investigative approach. V A. Or-
ton in G. T. Wain (ur.), Issues in teaching mathematics (str. –). London; New
York: Cassell.
Gabrielli, S., Mirabella, V., Kimani, S., in Catarci, T. (). A boosting approach to econ-
tent development for learners with special needs. Educational Technology & So-
ciety, (), –.
Gagne, R. M. (). The conditions of learning and theory of instruction. New York, NY:
Holt, Rinehart & Winston.
Gaukroger, S. (). Narava abstraktnega mišljenja: filozofski vidiki Descartesovega
dela v algebri. Filozofski vestnik, (), –.
Gellert, U. (). Didactic material confronted with the concept of mathematical li-
teracy. Educational Studies in Mathematics, (–), –.
Gerlič, I. (). Sodobna informacijska tehnologija v izobraževanju. Ljubljana: DZS.
Gerlič, I. (). Stanje in trendi uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT)
v slovenskih osnovnih šolah (poročilo o raziskovalni nalogi za leto ). Univerza
v Mariboru, Maribor.
Gerlič, I. (). Stanje in trendi uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT)
v slovenskih osnovnih šolah (poročilo o raziskovalni nalogi za leto ). Univerza
v Mariboru, Maribor.
Gerlič, I. (). Informacijsko komunikacijske tehnologije v slovenskih osnovnih šolah:
stanje in možnosti. Maribor: Fakulteta za naravoslovje in matematiko; Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo in šport.