Page 140 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 140
eratura

Downes, S. (). E-learning .. Pridobljeno s http://elearnmag.acm.org/featured
.cfm?aid=

Duke, B., Harper, G., in Johnston, M. (). Connectivism. The International HELT Re-
view (Special issue), –.

Dumont, H., in Istance D. (). Analiziranje in oblikovanje učnih okolij za . stoletje.
V H. Dumont, D. Istance in F. Benavides (ur.), O naravi učenja: uporaba raziskav za
navdih prakse (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Duval, R. (). The cognitive analysis of problems of comprehension in the learning
of mathematics. Mediterranean Journal for research in Mathematics Education,
(), –.

Eisner, E. (). Preparing for today and tomorrow. Educational Leadership, (), –
.

Eržen, V. (). Ocenjevanje in učenje: splošni trendi. V A. Žakelj in M. Borstner (ur.),
Razvijanje in vrednotenje znanja (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.

Eurydice. (). Pomembni podatki o učenju in inovacijah z IKT po šolah v Evropi .
Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.

Feiman-Nemser, S., in Buchman, M. (). Pitfals of experience in teacher preparati-
on. Teachers College Record, (), –.

Franchi, E. (). La matematica nella scuola elementare. Brescia: La Scuola.
Frobisher, L. (). Problems, investigations and an investigative approach. V A. Or-

ton in G. T. Wain (ur.), Issues in teaching mathematics (str. –). London; New
York: Cassell.
Gabrielli, S., Mirabella, V., Kimani, S., in Catarci, T. (). A boosting approach to econ-
tent development for learners with special needs. Educational Technology & So-
ciety, (), –.
Gagne, R. M. (). The conditions of learning and theory of instruction. New York, NY:
Holt, Rinehart & Winston.
Gaukroger, S. (). Narava abstraktnega mišljenja: filozofski vidiki Descartesovega
dela v algebri. Filozofski vestnik, (), –.
Gellert, U. (). Didactic material confronted with the concept of mathematical li-
teracy. Educational Studies in Mathematics, (–), –.
Gerlič, I. (). Sodobna informacijska tehnologija v izobraževanju. Ljubljana: DZS.
Gerlič, I. (). Stanje in trendi uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT)
v slovenskih osnovnih šolah (poročilo o raziskovalni nalogi za leto ). Univerza
v Mariboru, Maribor.
Gerlič, I. (). Stanje in trendi uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT)
v slovenskih osnovnih šolah (poročilo o raziskovalni nalogi za leto ). Univerza
v Mariboru, Maribor.
Gerlič, I. (). Informacijsko komunikacijske tehnologije v slovenskih osnovnih šolah:
stanje in možnosti. Maribor: Fakulteta za naravoslovje in matematiko; Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo in šport.


   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145