Page 102 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 102
avo uspehov, najnižjo pa dejavniku Shranjujemo zapise (imamo arhiv)
o svojem nastanku, razvoju in viziji delovanja.

Preglednica 17: Pridobivanje znanja

Pridobivanje znanja Funkcija zaposlitve N Povprečna Standardni
vrednost (1–5) odklon

Lastnik/manager/vodja 105 4,72 0,509

Uporabljamo internet. Drugi zaposleni 208 4,52 0,688

Skupaj 313 4,62 0,599

Lastnik/manager/vodja 104 3,84 1,016

Spremljamo strokovno literaturo. Drugi zaposleni 208 3,65 1,137

102 Skupaj 312 3,75 1,077
Lastnik/manager/vodja 103 4,24 0,734
Turistična agencija spodbuja 208 4,06 0,877
zaposlene pri nadaljnjem Drugi zaposleni 311 4,15 0,806
izobraževanju. Skupaj

Dijakom/študentom omogočamo Lastnik/manager/vodja 104 3,98 1,088
opravljanje prakse, seminarskih nalog Drugi zaposleni 208 4,07 0,862
ali diplomskih nalog na primeru naše Skupaj 312 4,03 0,975
turistične agencije.

Lastnik/manager/vodja 104 4,03 1,178

Izvajamo interna usposabljanja. Drugi zaposleni 208 4,24 0,798

Skupaj 312 4,14 0,988

Lastnik/manager/vodja 104 4,30 0,902

Sodelujemo z zunanjimi sodelavci. Drugi zaposleni 207 4,31 0,778

Skupaj 311 4,31 0,840

Spodbujamo sodelovanje z drugimi Lastnik/manager/vodja 104 4,27 0,803
podjetji pri raznih delih. Drugi zaposleni 208 4,26 0,834
Skupaj 312 4,27 0,819

Izven TA se udeležujemo različnih Lastnik/manager/vodja 103 4,33 0,833
seminarjev, delavnic in tudi Drugi zaposleni 208 4,38 0,745
turističnih sejmov. Skupaj 311 4,36 0,789

Sodelujemo z zunanjimi Lastnik/manager/vodja 104 3,42 1,473
raziskovalnimi institucijami. Drugi zaposleni 208 4,11 1,076
Skupaj 312 3,77 1,275
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107