Page 100 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 100
glednica 14: Število zaposlenih v turistični agenciji/poslovalnici

Funkcija zaposlitve Število zaposlenih v TA Frekvenca Delež (%)
76 67,9
Do 5 12 10,7
7 6,3
Od 6 do 9 8 7,1
7 6,3
Od 10 do 29 2 1,8
0 0
Lastnik/manager/vodja Od 30 do 49 112 100,0
Od 50 do 99 62 29,5
50 23,8
Od 100 do 249 35 16,7
20 9,5
Nad 250 32 15,2
10 4,8
Skupaj 1 0,5
210 100,0
100 Do 5

Od 6 do 9

Od 10 do 29

Drugi zaposleni Od 30 do 49
Od 50 do 99

Od 100 do 249

Nad 250

Skupaj

Preglednica 15: Pokritost trga (domači, tuji) glede na opravljanje dejavnosti

Funkcija zaposlitve Pokritost trga Frekvenca Delež (%)
Lastnik/manager/vodja
Domači trg 26 23,2
Drugi zaposleni Tuji trg 12 10,7
74 66,1
Domači in tuji trg 112 100,0
Skupaj 27 12,9
9 4,3
Domači trg 174 82,9
Tuji trg 210 100,0

Domači in tuji trg
Skupaj

Iz preglednica 16 je razvidno, da gre, ne glede na funkcijo zaposlitve,
za dokaj enake odgovore, in sicer da se v največji meri ukvarjajo z emitiv-
   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105