Page 99 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 99
Opisne statistike vzorca anketirancev v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah

Iz preglednice 13, kjer je bilo moč izbrati en odgovor ali več, opravlja-
nje posameznih dejavnosti skupaj pa predstavlja 100 %, je razvidno, da so
l/m/v in d/z največ odgovorov namenili prodaji lastnih turističnih aranž­
majev, najmanjkrat pa so se oboji odločili za drugo, kjer niso navedli, za
katero dejavnost gre.

Preglednica 13: Delež (%) preučevanih dejavnosti v turistični agenciji/poslovalnici

Funkcija Delež (%) preučevanih dejavnosti v turistični N Min. Maks. Povprečna Standardni
zaposlitve agenciji/poslovalnici vrednost odklon

Prodaja lastnih turističnih aranžmajev 110 0 100 55,64 29,167

Lastnik/ Prodaja turističnih aranžmajev »tour operatorjev« 90 0 90 24,04 16,143
manager/
vodja Prodaja turističnih aranžmajev drugih turističnih 93 0 85 18,04 14,580 99
agencij
Drugi 90 14,09 15,083
zaposleni Prodaja letalskih vozovnic 90 0 20 1,01 3,089
100 47,76 19,250
Drugo 69 0 50 23,22 9,730

Prodaja lastnih turističnih aranžmajev 205 10 40 16,91 7,704

Prodaja turističnih aranžmajev »tour operatorjev« 190 0 60 14,50 10,720
100 2,02 9,407
Prodaja turističnih aranžmajev drugih turističnih 190 0
agencij

Prodaja letalskih vozovnic 197 0

Drugo 161 0

Iz preglednice 14 je razvidno, da so l/m/v in d/z največkrat odgovori-
li, da imajo do pet zaposlenih, l/m/v so odgovorili, da ni TA, ki bi zapo-
slovala več kot 250 zaposlenih, d/z pa so odgovorili, da je najmanj TA z
več kot 250 zaposlenimi. Podatki nakazujejo, da je zelo velika razlika med
odgovori anketirancev glede na funkcijo zaposlitve, in sicer je največja
razlika pri kategoriji do 5 zaposlenih, kjer je po odgovorih l/m/v za dob-
rih 38 odstotnih točk več zaposlenih glede na odgovore d/z. Ravno tako
pa je tudi velika razlika pri kategoriji od 6 do 9 zaposlenih, kjer so d/z od-
govorili, da je za dobrih 13 odstotnih točk več zaposlenih glede na odgo-
vore l/m/v.

Preglednica 15 na temo pokritosti trga glede na opravljanje dejavnosti
nakazuje, da gre, ne glede na funkcijo zaposlitve, za dokaj enake odgovo-
re, in sicer gre najpogosteje za pokritost na domačem in tujem trgu, naj-
manj pa za pokritost samo na tujem trgu.
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104