Page 215 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 215
Implikacije

V nadaljevanju predstavljamo ključne implikacije za posamezne kons­
trukte, ki smo jih preučevali.
Konstrukt človeški kapital
Človeški kapital danes predstavlja zelo veliko vrednost, ki je vedno ne
moremo ovrednotiti v denarju, namenjati pa ji moramo čedalje večjo vlo-
go. Rezultati kažejo, da so za konstrukt človeški kapital najpomembnej-
še spremenljivke, ki jim morajo l/m/v in tudi drugi zaposleni posvečati
veliko pozornost; te so: uporaba znanja, izobraževanje na področju trže-
nja, izobraževanja s področja komuniciranja, uporaba znanja na lastnih
izkušnjah, čas izobraževanj, prenos znanja – timski, shranjevanje znanja,
prenos znanja – nestimulativni, pridobivanje znanja in uporaba znanja.
Rezultati kažejo, da imajo navedene spremenljivke človeškega kapitala
izmed vseh preučevanih spremenljivk v spletnem anketnem vprašalni-
ku največji pomen. L/m/v in drugim zaposlenim v turističnih agencijah
in njihovih poslovalnicah priporočamo, da si poleg formalne izobrazbe z
določenega področja pridobijo še različna znanja z neformalnim izobra-
ževanjem, pri tem pa so lahko pozorni tudi na številne ponudbe različnih
svetovalnih, zaposlitvenih in drugih institucij, ki tudi brezplačno izvajajo
številne delavnice, seminarje in usposabljanja z določenega področja, kar
lahko prispeva h krepitvi posameznikovega človeškega kapitala; tudi tu-
ristične agencije s svojimi poslovalnicami morajo skrbeti za svoje zaposle-
ne, kar mora biti v največji domeni l/m/v, ki morajo svoje znanje obnavlja-
ti in pridobivali nova znanja, potrebna za opravljanje svojega trenutnega
dela in dela, ki ga bo narekovala prihodnost.
   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220