Page 29 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 29
Uvod

rističnih agencij in njihovih poslovalnic, ne pa tudi drugih zapo-
slenih, smo potem primerjali tudi z anketnimi odgovori.

Struktura raziskave 29
Raziskava je sestavljena iz šestih delov, in sicer:

– v prvem, uvodnem delu smo predstavili znanstveno področje in
raziskovalni problem, namen in cilje raziskave, temeljno tezo in
hipoteze, izbrane metode dela, predvidene predpostavke in ome-
jitve pri obravnavanju raziskovalnega problema;

– v drugem, teoretičnem, delu smo opredelili človeški kapital, orga-
nizacijsko klimo in turizem;

– v tretjem delu smo izvedli kvantitativno analizo vpliva dejavni-
kov uspešnosti poslovanja;

– v četrtem delu smo izvedli empirično analizo modela in testirali
hipoteze z odgovori respondentov na anketni vprašalnik;

– v petem delu smo predstavili povzetek ugotovitev raziskave, pri-
spevek k znanosti in stroki, implikacije ter predloge za nadaljnje
raziskovanje;

– v zadnjem, šestem, delu pa smo prispevali sklepne misli.
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34