Page 75 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 75
Turizem 75

– imeti mora za turiste zanimive objekte oz. elemente: naravne in
kulturno-zgodovinske zanimivosti, prireditve itd.; te morajo re-
dno privlačiti turiste bodisi skozi vse leto ali samo v določenem
času;

– imeti mora receptivne objekte in organizacije, ki po eni strani
skrbijo za vrednotenje zanimivosti, po drugi strani pa proizvajajo
take turistične proizvode, ki jih zahtevajo turisti in ki jim omo-
gočajo nastanitev in različne oblike rekreacije v kraju; sem sodijo
nastanitveni objekti, drugi storitveni objekti, kopališča, parki itd.
Vrste turizma so vselej odvisne od prostorskih možnosti in naravnih

značilnosti določenega prostora. Ko naravne zanimivosti izkoriščamo v
turistične namene, se pojavijo in razvijajo gospodarske dejavnosti. Na ta
način naravne regije prevzemajo posebne značilnosti ekonomskih regij,
saj naravne razmere dajejo možnosti za razvoj turizma, ta pa zahteva tudi
razvoj gospodarskih dejavnosti, ki ekonomsko ovrednotijo naravne zani-
mivosti. Zato moramo šteti turistične regije za posebno vrsto ekonom-
skih regij (Mihalič in Planina 2002, 176).
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80